رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی خبر داد:

مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: مانورهای مختلف با سناریوی وقوع سیلاب و بارش‌های فصلی برای آمادگی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان انجام شده است.

امید محترمی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «دیار آفتاب»؛ با توجه به وظایفی که به عنوان یک دستگاه نظارتی و تسهیل‌گر در حوزه مدیریت و حوادث طبیعی بحران‌ها داریم، گفت: امسال نیز همچون سال گذشته موضوع سیلاب را به عنوان یک دستور کار اصلی در ستاد مدیریت بحران در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

وی، افزود: مانورهای مختلف با سناریوی وقوع سیلاب و بارش‌های فصلی برای آمادگی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان انجام شده و در این مانورها به‌کارگیری پمپ‌ها و تجهیزات امدادرسانی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی، اظهار کرد: تقسیم وظایف صورت گرفته و یک بخشنامه چهل‌بندی عملیاتی برای تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان و ستادهای شهرستانی ارسال شده است.

محترمی، در پایان تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری با مشارکت دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان مرکزی ۷۴ پروژه عمرانی مقابله با سیلاب و افزایش تاب‌آوری زیرساخت‌های شهری و روستایی در مناطق با ضریب بالای وقوع سیل، از محل اعتبارات مدیریت بحران و بازسازی، اجرا شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار