رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-09 19:31 شماره خبر : 1803 https://diyareaftab.ir/short/4a8AN 0
لیگ برتر فوتسال؛

تیم فوتسال آلومینیوم اراک برای نخستین بار با سرمربیگری محمود خوراکچی در یک مسابقه رسمی قرار می‌گیرد و به مصاف تیم فولاد زرند خواهد رفت.

 

 به گزارش دیار آفتاب؛ رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر فوتسال ایران از روز جمعه، دهم آذرماه آغاز خواهد شد که در یکی از بازی‌ها، تیم فوتسال آلومینیوم اراک در نخستین حضور محمود خوراکچی به‌عنوان سرمربی تیم، مهمان تیم فولاد زرند ایرانیان خواهد بود.

 

 

 آلومینیوم که در اولین سال حضور خود در لیگ برتر، نیم‌فصل را با تکیه بر جایگاه دوازدهم به پایان رساند، مدیران این باشگاه را برآن داشت تا در نیم‌فصل دوم با تغییر در کادرفنی و جذب چند بازیکن  جدید به دنبال رفع نقاط ضعف تیم  برای بهبود جایگاه خود در پایان لیگ بروند.

 

 اما در آن سوی میدان  فولاد زرند ایرانیان میزبان که  در چند هفته پایانی نیم‌فصل اول نتایج خوبی را کسب کرده، در این بازی به دنبال جبران شکست بازی رفت  مقابل آلومینیوم‌سازان خواهند بود که  قطعا کار آسانی را مقابل تیم متحول شده ایرالکو نخواهد داشت.  

 

 گفتنی است، در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، فولاد زرند با ۱۵ و آلومینیوم با ۱۱ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دهم و دوازدهم این رقابت‌ها حضور دارند.

 

انتهای پیام 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار