رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/29 Sunday - 2024 20 October الأحد ، 17 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-29 08:35 شماره خبر : 8916 https://diyareaftab.ir/short/enZRd 0
لیگ برتر فوتبال کشور؛

در هفته هشتم، بیست و سومین دوره لیگ برتر خلیج فارس، تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری «دیار آفتاب»؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، یک‌شنبه بیست ونهم مهرماه از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به دیدار یک‌دیگر می‌روند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پنج دیدار گذشته خود دو برد متوالی، یک تساوری و دو باخت را در کارنامه خود به ثبت رسانده و تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در پنج دیدار اخیر خود یک باخت و یک تساوی و سه برد متوالی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

تقابل دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان، سه برد سهم تیم فوتبال فولاد خوزستان، دو تساوی سهم هر دو تیم بوده وتیم آلومینیوم اراک نیز بردی را کسب نکرده است. تیم فوتبال آلومینیوم اراک با برد دیدار هفته گذشته خود مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب ۹ امتیاز در رده نهم و تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز با برد مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تیم داوری بازی برعهده علی‌اصغر مؤمنی به‌عنوان داور وسط، به همراه امیرمحمد داوود زاده، یعقوب حجتی و میثم حیدری به‌عنوان کمک داوران این بازی هستند، داور ویدوئی (VAR) حسن اکرمی و کوپال ناظمی نیز کمک داور ویدوئی است و همچنین نظارت بر تیم داوری نیز برعهده اسماعیل صفیری است.

با اعلام باشگاه آلومینیوم اراک، تماشاگران زن می‌توانند دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) را از نزدیک تماشا کنند.

آخرین حضور زنان در بازی‌های خانگی آلومینیوم به روز ۲۴ فروردین برمی‌گردد که آن‌ها در جریان دیدار این تیم مقابل استقلال در هفته ۲۳ فصل گذشته موفق به حضور در ورزشگاه شدند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار