رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
چهارشنبه 1403/06/28 Wednesday - 2024 18 September الأربعاء ، 15 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-24 14:00 شماره خبر : 7955 https://diyareaftab.ir/short/NDbA6 0
لیگ برتر فوتبال کشور؛

در هفته چهارم، بیست و سومین دوره لیگ برتر خلیج فارس، تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان تیم هوادار تهران است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و هوادار تهران از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز بیست و چهارم شهریورماه از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پنج دیدار گذشته خود یک باخت و چهار تساوی در کارنامه به ثبت رسانده و تیم فوتبال هوادار تهران نیز در پنج دیدار اخیر خود چهار باخت و یک تساوی را در کارنامه به ثبت رسانده است.

تقابل دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و هوادار تهران، یک برد سهم تیم فوتبال آلومینیوم اراک، دو برد سهم تیم فوتبال هوادار تهران و دو دیدار تیم نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.  

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شکست دیدار هفته گذشته خود مقابل مس رفسنجان در رده سیزدهم و تیم فوتبال هوادار تهران نیز با شکست مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رده شانزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تیم داوری بازی برعهده میثم حیدری به عنوان داور وسط، یعقوب سخندان، امین زاهدی، محمدرضا تارخ به عنوان کمک داوران، بیژن حیدری و پیام حیدری به عنوان داوران ویدئویی این دیدار هستند و نظارت بر تیم داوری نیز برعهده محمدرضا ابوالفضلی است.

همچنین این باشگاه برای حضور هواداران در روز بازی قیمت بلیت خود را کاهش داد و در راستای توجه به خواسته هواداران به عنوان سرمایه‌های اصلی باشگاه، با تصمیم مدیرعامل باشگاه، قیمت بلیت با قیمت ۵۰ هزار تومان در اختیار هواداران قرار می‌گیرد به‌همین دلیل تیم آلومینیوم اراک برای پوستر این بازی از طرح جالبی استفاده کرد.

آلومینیوم اراک به مصاف هوادار تهران می‌رود

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار