رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-26 09:08 شماره خبر : 5980 https://diyareaftab.ir/short/Vd5Q5 0
جام حذفی فوتبال ایران؛

تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در مرحله نیم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز ۲۶ خرداد از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی(ره) کلانشهر اراک به دیدار یکدیگر می‌روند.

تیم آلومینیوم اراک با شکست دادن تیم‌های نساجی مازندران، پرسپولیس تهران و چادرملو اردکان یزد و تیم مس رفسنجان با شکست‌دادن تیم‌های استقلال تهران، پیکان و تراکتور به مرحله نیمه نهایی صعود کرده‌اند.

دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در دیدارهایی که به مصاف یکدیگر رفتند یک برد سهم آلومینیوم اراک، سه برد سهم مس رفسنجان و یک تساوی نیز سهم دو تیم بوده است.

تیم آلومینیوم اراک در پنج دیدار گذشته خود یک شکست، دو تساوی و دو برد را در کارنامه خود ثبت کرده و تیم مس رفسنجان نیز در پنج دیدار گذشته خود یک تساوی، دو برد و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.

قضاوت این دیدار نیز برعهده وحيد كاظمی است و حسن ظهيری، امير محمد داودزاده و مهرداد خسروی نیز کمک‌های کاظمی در این دیدار هستند. ناظر بازی دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان برعهده نحسين نجاتی و ناظر ویژه بازی نیز علی خسروی خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار