رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-26 15:55 شماره خبر : 4034 https://diyareaftab.ir/short/46KRo 0
فرمانده سپاه روح‌الله خبر داد:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک همزمان با سراسر کشور با اشاره به فعالیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم و مروج معرفت، ایمان، فرهنگ اسلامی است و قلمرو فعالیت‌های سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است و توانمندی‌ها و وسعت فعالیت‌های سپاه توانسته به ملت بزرگ ایران و امت اسلام آرامش و امنیت هدیه دهد.

سردار کریمی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای کشور همه توان خود را به میدان آورده و در راستای تحقق ایران قوی شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی در اجرای پروژه‌های مسکن گفت: رویکرد سپاه در ساخت مسکن جهادی‌وار عمل کردن است که در استان مرکزی به همت جهاد خانه‌سازی پروژه عظیم شهید سلیمانی اراک کلید خورده و اتفاقات بزرگی در این راستا انجام شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: پروژه یک هزار و ۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک که فاز اول آن در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر کشور مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز اول و دوم آن مجموعا ۶۴۰ واحد و فاز سوم آن ۷۰۰ واحد است و امروز با حضور مسئولین کشوری و به طور همزمان در سراسر کشور عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آغاز شد.

وی ادامه داد: فاز دوم پروژه شهید سلیمانی هم اکنون پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و با کار جهادی در حال پیشرفت است و سعی داریم در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود.

سردار کریمی اضافه کرد: خوشبختانه جهاد خانه‌سازی استان مرکزی در طی سالیان اخیر با اجرای پروژه‌های موفق در سطح کشور رتبه‌های برتر کسب کرده و در راستای اجرای پروژه شهید سلیمانی مسئولین استان مرکزی توسط فرمانده کل سپاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: پروژه شهید سلیمانی به عنوان یک الگو در ساخت مسکن و شهرک سازی مطرح است چراکه علاوه بر جهادی عمل کردن تمامی استانداردهای لازم با دقت انجام شده است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی کشور همراه بود آئین افتتاح ۶ هزار  و ۹۴ واحد مسکونی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ هزار و ۶۵  واحد مسکونی نیروهای مسلح آغاز شد که سهم استان مرکزی در این افتتاح ۱۴۴ واحد و آغاز عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی بود.

آغاز ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک
آغاز ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک
آغاز ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار