مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان مرکزی خبر داد:
تصادف زنجیرهای در اتوبان ساوه تهران
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان مرکزی گفت: تصادف زنجیرهای در اتوبان ساوه به تهران ۹ مصدوم و یک کشته به جای گذاشت.
علیرضا شهرجردی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به حادثه در تصادف زنجیرهای (خاور، خاور، سمند، سمند) در کیلومتر ۸۰ اتوبان ساوه_تهران و برجا ماندن یک جانباخته و ۹ مصدوم خبر داد.
وی در رابطه با این تصادف زنجیرهای افزود: ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز خبری مبنی برخورد (خاور، خاور، سمند، سمند) در کیلومتر ۸۰ محور ساوه_ تهران، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلالاحمر استان مرکزی اعلام شد.
مدیر عامل جمعیت هلالاحمر استان مرکزی بیان کرد: نجاتگران پایگاه امداد جادهای زرندیه جمعیت هلال احمر به قید فوریت به محل حادثه اعزام شدند.
شهرجردی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر پس از رسیدن به محل حادثه و تثبیت شرایط، اقدام به انجام عملیات رهاسازی آسیب دیدگان کردند.
وی عنوان کرد: متأسفانه راننده خودروی سمند جان خود را از دست داد که توسط نیروهای هلال احمر به مراجع قضایی تحویل داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: این حادثه ۹ نفر مصدوم داشت که یک مصدوم توسط عوامل پایگاه هلال احمر و هشت مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!