رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-11 13:21 شماره خبر : 5015 https://diyareaftab.ir/short/4kR3R 0
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفرش:

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفرش گفت: کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه صنعت و ستون فقرات اقتصاد و تولید، نقش برجسته و ویژه‌‌‌‌ای در این عرصه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»، صادق نظریان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی ندای تفرش گفت: بی‌شک یکی از مهم‌ترین عوامل در روند فعالیت و تولید، نیروی کار است و قطعاً نیروی کار علاقه‌مند به ایجاد بهره‌وری نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد.

وی کارگران را خط مقدم جبهه اقتصادی خواند و تصریح کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید جامعه مشغول به فعالیت بوده و مطمئناً بخش عظیمی از دستاورد‌‌‌های اقتصادی و صنعتی کشور، مرهون تلاش‌های مجاهدانه و شبانه‌روزی این انسان‌های شریف و گرانقدر است.

نظریان در ادامه کارگران را ستون فقرات اقتصاد دانست و بیان کرد: بی‌تردید رمز و راز پیشرفت و توسعه پایدار کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه صنعت و ستون فقرات اقتصاد و تولید، نقش برجسته و ویژه‌‌‌‌ای در این عرصه دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفرش در پایان به برنامه‌های هفته کارگری اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام هفته کارگر هفت برنامه پیش بینی و اجرا می‌شود از جمله گلباران قبور شهدای گمنام و دیدار باخانوده کارگر جانباز، تجلیل از کارگران دانشگاه تفرش، بازدید فرماندار و مسئولان از واحدهای تحت پوشش، برگزاری جشن روز کارگر در واحد لاون بافت و شهرداری و همچنین برپایی میز خدمت در نماز جمعه از برنامه‌های هفته کارگری در تفرش است.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار