رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-07 15:37 شماره خبر : 4933 https://diyareaftab.ir/short/Vd0d5 0
امام جمعه خنداب:

امام جمعه خنداب گفت: ۱۱ اردیبهشت‌ماه روز کار و کارگر است، کارگران رزمندگان اصلی جهاد اقتصادی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام محمد صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: نهم اردیبهشت روز شورا نامگذاری شده است. انسان باید در انجام کارها با دیگران مشورت کند حتی سوره‌ای به نام «شورا» داریم که اهمیت کار را می‌رساند.

وی در ادامه افزود: شوراها نماینده و منتخب و مدافع امور مردم هستند باید مشکلات مردم را بررسی و شناسایی و مطالبه‌گری کنند، باید مسئولان برنامه‌ریزی کنند و برای آینده شهر کارهای اساسی و ماندگاری انجام دهند. 

صفاهانی ضمن تبریک روز کارگر گفت: یازدهم اردیبهشت  روز کار و کارگر است، کارگران رزمندگان اصلی جهاد اقتصادی هستند، ارزش کارگر بسیار بالاست تاجایی که پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: «دست کارگر را باید بوسید».

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرده‌اند، رکن جهش تولید در کشور کارگر است و تولیدات بدون مشارکت مردم سرانجام ندارد.

خطیب جمعه خنداب تصریح کرد: در شهرستان خنداب صنایع تبدیلی در راستای فراوری محصولات  کشاورزی کم است، ما ده درصد کشمش کشور را تامین می‌کنیم اما به تناسب کارخانه، صنایع تبدیلی و..  نداریم، مسئولان باید سرمایه‌گذاری کنند و مردم هم به فکر باشند خام فروشی نشود.

صفاهانی ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: معلمی شغل انبیاست و مهمترین کار معلمان باید هدایت و راهنمایی فرزندان به سوی اسلام و دین باشد در حالی که معنویت و هدایت وتربیت در مراکز علمی ما کمرنگ است معلمان هم در جهت آموزش هم در جهت تربیت و پرورش باید تلاش کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار