حالت تاریک
دوشنبه, 01 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
هندبال اراک بر سکوی قهرمانی رقابت‌های نونهالان ایستاد
مسابقات قهرمانی هندبال نونهالان استان مرکزی؛

هندبال اراک بر سکوی قهرمانی رقابت‌های نونهالان ایستاد

مسابقات قهرمانی هندبال نونهالان پسر استان مرکزی که به مدت دو روز در اراک برگزار شد، با قهرمانی مقتدرانه تیم هندبال شهرستان اراک در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» مسابقات هندبال نونهالان پسر قهرمانی استان مرکزی که در خرداد ماه ۱۴۰۵ برگزار شد، با شناسایی تیم‌های برتر و برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

این رقابت‌های سطح بالا به مدت دو روز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد اراک و با استقبال پرشور تماشاگران و خانواده‌های ورزشکاران همراه بود.

در این دوره از مسابقات که با هدف استعدادیابی و افزایش سطح کیفی هندبال پایه در استان برگزار شد، تیم‌های شرکت‌کننده در فضایی رقابتی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت نتایج زیر به دست آمد:

•  مقام اول (قهرمان): هیأت هندبال شهرستان اراک
•  مقام دوم (نایب‌قهرمان): هیأت هندبال شهرستان شازند
•  مقام سوم: هیئت هندبال شهرستان ساوه
•  مقام چهارم: مدرسه هندبال آذرخش اراک

در پایان این رویداد، مراسم اختتامیه با حضور مسئولان ورزشی استان و کادر فنی برگزار شد و طی آن ضمن تقدیر از تیم‌های برتر، مدال‌های قهرمانی و احکام رسمی به بازیکنان و مربیان اهدا شد.

قهرمانی تیم هندبال نونهالان دختر شهرستان ساوه در رقابت‌های استان مرکزی

مسابقات هندبال نونهالان دختر قهرمانی استان مرکزی که با هدف ارتقای سطح کیفی این رشته ورزشی و شناسایی استعدادهای برتر برگزار شده بود، پس از دو روز رقابت تنگاتنگ و پویای ورزشکاران نونهال در اراک، با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات که در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد برگزار شد، شاهد حضور پرشور تیم‌هایی از سراسر استان بود که برای کسب سکوهای برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت‌های فشرده، نتایج تیمی به شرح زیر اعلام شد:

•  مقام اول (قهرمان): هیأت هندبال شهرستان ساوه
•  مقام دوم (نایب‌قهرمان): هیئت هندبال شهرستان اراک
•  مقام سوم: تیم یوتاب اراک
•  مقام چهارم: هیأت هندبال شهرستان تفرش

در آیین اختتامیه این رویداد ورزشی که با حضور مسئولان هیأت هندبال و جامعه ورزشی استان برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های تمامی مربیان، بازیکنان و داوران، از تیم‌های برتر با اهدای مدال و حکم قهرمانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!