رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-31 11:20 شماره خبر : 8115 https://diyareaftab.ir/short/VMzBP 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: امروزه از نظر صنایع موشکی، هوا و فضا پیشرفت کرده‌ایم و نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک گفت: آغاز هفته دفاع مقدس را به مردم، مقام معظم رهبری، خانواده شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. چه خوش یمن است که آغاز هفته دفاع مقدس همزمان با ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت با شکوه امام جعفر صادق علیه‌السلام شده است.

وی افزود: اگر کشورهای اسلامی، با یکدیگر وحدت داشتند این گونه دشمنان اسلام به فکر تجاوز و حمله به کشورهای اسلامی به ذهن‌شان خطور نمی‌کرد چه برسد که به صورت الکترونیکی دست به ترور علیه مردم لبنان بزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: کشورهای اسلامی مانند پاکستان که خود یک ارتش قوی دارد و حتی عربستان سعودی و مصر نیز خودشان به تنهایی دارای ارتش قوی هستند ولی مشکل این است که با یکدیگر متحد نیستند.  

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: کشوری مثل یمن که توانست با موشک هایپر سونیک طی زمان کوتاهی موشک به قلب تلاویو شلیک کند و باعث خسارت جبران ناپذیری علیه اسرائیل شود. حزب‌الله لبنان نیز با حملات موشکی خود باعث بازدارندگی رژیم کودک‌کش صهیونیستی شده که دیروز نزدیک به ۳۰۰ موشک به سمت رژیم منفور صهیونیستی شلیک کند.  

وی عنوان کرد: کارنامه دفاع مقدس، نیروی مسلح و مردم بسیاری روشن و درخشان است. در زمان دفاع مقدس که کمترین امکانات نظامی را در اختیار داشتیم ولی در این زمان ما دارای انواع موشک‌های کوتاه برد و دور برد هستیم که باعث بازدارندگی دشمن شده است.

نماینده ولی‌فقیه استان مرکزی اظهار کرد: قبل از انقلاب رژیم پهلوی به دنبال فحشا و فساد بود ولی بعد از پیروی انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و درایت رهبر معظم انقلاب باعث شکوفایی ایران اسلامی در منطقه و جهان شده است. امروزه از نظر صنایع موشکی، هوا و فضا و غیره پیشرفت کردیم و نیروهای مسلح در بالاترین سطح جهانی قرار دارند.

دری نجف‌آبادی گفت: کشوری مثل فرانسه که دم از آزادی بیان و دموکراسی می‌زند، ورزشکار ما را با توجه به کسب مدال طلا و شکستن رکورد پارالمپیک به دلیل ارادت به حضرت‌ ام‌البنین (س) محروم کردن در صورتی که خود کشور فرانسه از رژیم کودک‌کش صهیونیستی با توجه به کشتار جمعی مردم و نسل‌کشی حمایت می‌کند و در جنایات آنها شریک هستند.

وی بیان کرد: در این زمان هوش مصنوعی در صنایع گوناگون در حال بکارگیری است و در نیروهای مسلح مانند سپاه ظرفیت قابل توجهی را در استفاده از هوش مصنوعی را دارد.

نماینده ولی‌فقیه در پایان تصریح کرد: باید اقتدار داشته باشیم تا دشمن به فکر تجاوز دیگر را به کشور ما و حتی کشورهای اسلامی را نداشته باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار