گزارش تصویری؛
نوجوانان دهه هشتادی در راهپیمایی 22 بهمن
حضور نوجوانان دهه هشتادی و نودی اراکی در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جلوه متفاوتی را ایجاد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ راهپیمایی ۲۲ بهمنماه، صبح امروز با حضور نوجوانان دهه هشتادی و نودی بهمناسبت چهل و پنجمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب شکوهمند نظام جمهوری اسلامی، در کلانشهر اراک، برگزار شد.
لینک کوتاه خبر
✅ لینک با موفقیت کپی شد!
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!