رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-13 13:20 شماره خبر : 31 https://diyareaftab.ir/short/dNY24 0
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خبر داد:

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: وقوع نزاع و درگیری در شهر ساوه، منجر به قتل شد که با تحقیقات پلیس، قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

مجتبی جمالی در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری چند جوان با سلاح سرد بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۹، گشت یگان امداد و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به مرکز درمانی و محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی با اشاره به انتقال دو نفر از مصدومان این نزاع به بیمارستان اظهار کرد: یکی از مصدومان این درگیری با وجود تلاش کادر درمان به علت شدت جراحات وارده فوت کردند

جمالی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد چهار نفر جوان به دلیل اختلافات قبلی با سلاح سرد با یکدیگر درگیر و در نتیجه آن یک نفر مصدوم شده و فرد دیگر در اثر شدت جراحات وارده با چاقو در مرکز درمانی فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس و در همان تحقیقات ابتدایی عامل اصلی وقوع قتل شناسایی و پس از ساعاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: وقوع چنین نزاع‌هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس برابر قانون با عاملان آن با جدیّت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار