رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-11 11:27 شماره خبر : 5026 https://diyareaftab.ir/short/4ao0A 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: معلمان باید قدر جایگاه خود را بدانند و در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا و ملت بزرگوار ایران اسلامی گام‌های بلندی بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی امروز سه‌شنبه در آیین نواختن زنگ سپاس معلم به‌مناسبت گرامی‌داشت مقام معلم در مدرسه حکمت اراک گفت: همان‌گونه که رسالت انبیای الهی به ویژه حضرت محمّد(ص)، ترویج مکارم اخلاقی در جامعه بود، معلمان نیز چنین رسالتی دارند و همه باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشند.

وی افزود: ادای احترام و رعایت ادب به افرادی که در تعلیم و تربیت انسان نقش اساسی دارند، ضروری است و بایستی فرهنگ تکریم معلم در بین همه اقشار جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: معلمان باید قدر جایگاه خود را بدانند و در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا و ملت بزرگوار ایران اسلامی گام‌های بلندی بردارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» افزود: این استاد فرزانه، نمونه یک معلم فداکار و پرتلاش بود که برای ترویج مکارم اخلاقی و اسلامی در جامعه تمام تلاش خود را به‌کار گرفته بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار