رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-24 07:11 شماره خبر : 4535 https://diyareaftab.ir/short/eGyYP 0
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در امور کشور انقلاب را به پیروزی رساند گفت: مشارکت مردم حلال مشکلات است.

محمدرضا عسگری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: شکل‌گیری و مشارکت مردم در امور کشور، انقلاب را به پیروزی رساند، در کنار رهبری حضرت امام(ره) و عنایت خداوند، مردم نقش کلیدی در پیروزی‌ها در میدان مختلف داشتند، لذا در عرصه‌های دیگر مثل دفاع مقدس مردم پای کار آمدند و همچنین در بحث‌های مختلفی این مردم بودند که کمک کردند و توانستیم بحران‌های مختلف را در حداقل زمان پشت سر بگذارند.

وی بیان کرد: نقش مردم واقعاً بی‌بدیل و خاص است، لذا این مردم‌ بودند که در اتفاقات مختلف اثرگذار بودند، مانند فتنه ۸۸ و فتنه‌های که پشت سر گذاشته‌ایم، در حالی که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود ولی این مردم بودند که به درخواست دشمن دست رد دادند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه به دنبال خرابکاری در کشور هستند تا به اهدافشان برسند لذا تلاش می‌کنند که از راه شبکه‌های تبلیغات، جنگ ترکیبی و جنگ نرم برای ناامن کردن کشور استفاده کنند.

عسگری در خصوص پشتیبانی مردم از انقلاب و ولی‌فقیه افزود: مردم با مشارکت همه جانبه پشت ولی‌فقیه خود ایستاده‌اند و برای آرمان‌های انقلاب می‌جنگند زیرا با هوشیار و بصیرت نقشه دشمن را نقش‌برآب می‌کنند.

وی تصریح کرد: طی فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند ما باید به مردم میدان بدهیم و از هسته‌های علمی استفاده ببریم لذا به جوانان میدان و ظرفیت بدهیم و پیگیر کارهاشون باشیم تا بتوانیم در راه رسیدن به جایگاه مطلوب علمی و بحث‌های مختلف صنایع که نیاز است، استفاده شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: مسئولان هم در موضوعات مختلف به ویژه در بحث علم و فناوری، صنایع و هسته‌های دانش‌بنیان را پشتیبانی کنند و از نظر مالی و پشتیبانی‌هایی که نیاز است در بحث‌های مختلف اعتبارات و مجوزهایی که نیاز است را تامین کنند تا بتوانیم فرمایشاتی که مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید و مشارکت مردم داشته‌اند را تحقق ببخشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار