رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-11 11:23 شماره خبر : 5024 https://diyareaftab.ir/short/N2rjX 0
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارگران در جامعه اسلامی از احترام و اعتبار قابل توجهی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ امروز سه‌شنبه اعضای بسیج کارگری استان مرکزی به‌مناسبت روز کارگر با آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کلانشهر اراک دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در رابطه با روز کارگر و جایگاه کارگر گفت: کار و کارگر در دین اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: تمامی جوامع به کارگر اهمیت می‌دهند ولی اهمیتی که جامعه اسلامی به کار و کارگر می‌دهد متفاوت است، چنان که پیامبراسلام(ص) بر دستان کارگر بوسه زده و او را محترم می‌شمارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: کارگران در دنیای غرب به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف سلطه‌جویانه و قدرت‌طلبانه مورد استفاده قرار می‌گیرند اما این قشر در جامعه ایران اسلامی از احترام و اعتبار قابل توجهی برخوردار هستند.

وی بیان کرد: مدیران صنایع باید توجه داشته باشند در کادرسازی و به‌کارگیری نیروی‌های مورد نیاز خود از افراد متخصص، توانمند، دلسوز، باانگیزه، پا‌ک‌دست و بانشاط استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه عنوان کرد: محیط کار کارگران باید به بهترین امکانات خدماتی و رفاهی مجهز باشد چرا که این مهم باعث تقویت روحیه کارگران می‌شود و در نتیجه عملکرد آنها نیز بالا می‌رود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در خصوص سلامت محیط اداری و کارگری تصریح کرد: ارایه خدمت صادقانه به مردم مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین مسئولان باید با کسانی‌ که قصد دارند اهداف عالیه نظام را خدشه‌دار کرده و به دنبال اهداف شیطانی خود باشند، به‌شدت برخورد کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار