رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-17 19:17 شماره خبر : 5126 https://diyareaftab.ir/short/V0l07 0
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی خبر داد:

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی ۲۶۴ کانون خدمت در عرصه تخصصی و محلی در حال فعالیت هستند که ۱۳۸ کانون در عرصه محلی و ۱۲۶ کانون در عرصه تخصصی خدمت و مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد بخشی، بعدازظهر امروز در نشست خبری گفت: کانون‌های تخصصی شهرستان اراک از ۲۱ لغایت ۳۰ اردیبهشت‌ماه برنامه‌هایی متنوعی را به مناسبت دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) برگزار خواهد کرد.

وی افزود: خادم یاران رضوی هر روز در ساعاتی خاص در دفتر آقا امام رضا علیه السلام حضور و خدمت افتخاری و داوطلبانه دارند. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی بیان کرد: نیروهای داوطلب به عنوان خادم یاران رضوی و یاوران رضوی با عشق و علاقه به خادمین امام رضا را در عرصه مختلف فعالیت می‌کنند.

بخشی عنوان کرد: خادم یاران رضوی در دو عرصه کلی، فضای خدمت در استان‌ها تعریف شده است که در توسعه فرهنگ رضوی و کمک به محرومیت‌زدایی با فعالیت خادم یاران رضوی و یاوران رضوی سازماندهی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی جزوه یکی از شبکه‌های فعال کشور است و عده‌ای که در دبیرخانه خدمت می‌کنند به صورت داوطلب خدمت اداری می‌کنند. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در رابطه با خادم یاران رضوی اظهار کرد: ۱۹ عرصه تخصصی داریم که بحث خدمت سازماندهی خادم یاران را دارند که در استان مرکزی ۲۶۴ کانون خدمت در عرصه تخصصی و محلی در حال فعالیت هستند که ۱۳۸ کانون در عرصه محلی و ۱۲۶ کانون در عرصه تخصصی خدمت و مشغول فعالیت هستند.

بخشی گفت: یک هزار و ۹۸۷ خادم یاران رضوی در سامانه ثبت و فعالیت می‌کنند. تعداد ۵۳۰ نفر یاور رضوی خانم و آقا به عنوان یاور رضوی در سامانه فعال هستند و در سامانه خادمی فعالیت انجام می‌دهند و برای کارهای خود گزارش ثبت می‌کنند.

 وی در پایان تصریح کرد: خادم یاران رضوی به دلیل فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند توفیق خادمی حرم امام رضا(ع) را دارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار