رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-07 15:17 شماره خبر : 4929 https://diyareaftab.ir/short/NE98J 0
امام موقت جمعه فرمهین:

امام جمعه موقت فرمهین گفت: همان‌گونه که خدا خرمشهر را آزاد کرد، این پیروزی هم با نگاه الهی حاصل شد و در این معرکه ثابت شد وقتی جمهوری اسلامی ایران اراده‌ی می‌کند به آن عمل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» به نقل از «فراهان خبر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن بشیری در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه فراهان گفت: عملیات وعده صادق قریب به دو هفته بعد از حمله به کنسولگری ایران انجام شد و این عملیات ظهور قدرت ایران را نشان داد.

وی افزود: دشمنان که چشم پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را نداشتند، اذعان کردند نظام جمهوری اسلامی پیشرفت بسیاری در عرصه موشکی داشته است و این قدرت ایران را نمی‌دانستیم.

بشیری اظهار کرد: دشمن تمام قدرت را به میدان آورد تا در این عملیات کمترین ضربه اتفاق بیفتد و ایجاد سه لایه پدافند دفاعی، رژیم غاصب صهیونیستی، شکست مفتضحانه‌ی خورد.

امام جمعه موقت فرمهین گفت: نظام ما در این عملیات تمام قدرت خود را به نمایش نگذاشت و قدرت ما فراتر از اینها است. با وجود ۴۵ سال تحریم، ایران پیشرفت‌های خوبی داشته و این پیروزی با عنایت حضرت حق‌تعالی محقق شد.

وی با بیان اینکه وعده صادق یادآور آزادی خرمشهر بود، گفت: همان‌گونه که خدا خرمشهر را آزاد کرد، این پیروزی هم با نگاه الهی حاصل شد و در این معرکه ثابت شد وقتی جمهوری اسلامی ایران اراده‌ی می‌کند به آن عمل می‌کند و این بی‌نظیر است.

وی افزود: در این عملیات به مهم‌ترین پایگاه نظامی و امنیتی صهیونیستی حمله کردیم و دشمن در ابتدا به دنبال پنهان‌کردن ابعاد این حمله بود اما بعد به آن اقرار کرد و این اثبات قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

 بشیری اظهار‌کرد: این عملیات ظهور قدرت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساند و همانند عملیات والفجر ۸ که پس از سال‌ها هنوز زوایای مختلف آن بررسی می‌شود، این عملیات وعده صادق هم در طول‌ سال‌ها باید ابعاد این پیروزی بررسی شود.

امام جمعه موقت فرمهین ضمن تشکر از نیروی انتظامی در اجرای « طرح نور» گفت: گزارشات ابتدایی از اثرگذاری اجرای این طرح حکایت می‌کند. دشمنانی که در سال ۱۴۰۱ با شعار «زن، زندگی، آزادی» به دنبال این بودند که جامعه را بی‌حیا کنند.

 وی افزود: دشمن از این اقدام مقتدرانه توسط نیروهای انتظامی و فراجا عصبی شده است و علیه فراجا در رسانه‌های خود کار می‌کند.

بشیری با تاکید بر تقدیر از فراجا توسط مردم اظهار کرد: در بحث حجاب و عفاف ۳۲ دستگاه دخیل هستند که باید این دستگاه‌ها و مردم در این طرح فراجا را حمایت کنند و از تریبون نمازجمعه از نیروهای خدوم فراجا تقدیر می‌شود.

امام جمعه فرمهین با اشاره به هفته زمین پاک گفت: به این موضوع باید با یک نگاه دینی و عقیدتی نگاه کرد، زمین سرمایه الهی در دست ما و امانت است که برای آیندگان به ارث می‌گذاریم باید در حفظ آن کوشا باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به فصل کشت سیفی‌کاری، مسئولان امر در قانون‌گذاری و توصیه‌های دقیق اقدام کنند، سیفی‌کاری و رها کردن پلاستیک‌های کشت هندوانه در زمین‌های کشاورزی درست نیست.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار