رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-06 22:11 شماره خبر : 4924 https://diyareaftab.ir/short/NBdlA 0
دبیر کانون‌های خدمت رضوی ساوه:

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساوه از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت با رویکرد مردم محور و با هدف ترویج فرهنگ رضوی در ساوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ نشست اعضای ستادی و مسئولان کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی ساوه با هدف ابلاغ برنامه‌های دهه کرامت به میزبانی کانون عمومی حجت بن الحسن العسکری(ع) برگزار شد.

این جلسه که همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی تشکیل شد سید عقیل عطارد مسئول حوزه فرهنگی کانون مرکزی خدمت رضوی ساوه با تبیین برنامه‌های دهه کرامت بر ارتقای کیفیت و اثربخشی برنامه‌های اعلامی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن در ایام دهه مبارک کرامت تأکید کرد و شرکت‌کنندگان با تبادل نظر و ارائه پیشنهادات، به بهره‌گیری بهینه از منابع و توانمندی‌های موجود در سطح شهرستان برای اجرای موفق برنامه‌های دهه کرامت پرداختند.

در ادامه سید رضا طباطبایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساوه از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت با رویکرد مردم محور و با هدف ترویج فرهنگ رضوی در ساوه خبر داد و گفت: در دهه کرامت باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالقوه موجود کانون‌ها در شهرستان و مشارکت مردم استفاده شود تا بتوانیم برنامه امسال را نسبت به سال‌های گذشته بهتر و شایسته‌تر برگزار کنیم و هر قدمی که برداشته می‌شود باعشق به اهل بیت و امام رضا (ع) باشد.

در این نشست همچنین خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی به معرفی ظرفیت‌های این کانون در انعکاس اخبار و وقایع کانون‌ها پرداختند و بر تعامل بیشتر به منظور رسانه‌ای کردن فعالیت‌ها تأکید شد.

ضرورت ترویج فرهنگ رضوی در برنامه‌های دهه کرامت
ضرورت ترویج فرهنگ رضوی در برنامه‌های دهه کرامت
ضرورت ترویج فرهنگ رضوی در برنامه‌های دهه کرامت
ضرورت ترویج فرهنگ رضوی در برنامه‌های دهه کرامت
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار