رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-02 13:38 شماره خبر : 4814 https://diyareaftab.ir/short/N30JA 0
امام جمعه ساوه:

امام جمعه ساوه با اشاره به توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه توانست در سخت‌ترین شرایط حرف اول را در عرصه‌های دفاعی بزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در گفتگو با نار خبر؛ ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک شجره طیبه‌ای است که با خون شهدا آبیاری شده و مجموعه‌ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه هدف‌های والایی که این ملت برای خودش ترسیم کرده، ضروری است.

امام جمعه ساوه گفت: این نهاد مقدس در ۴۵ سال گذشته همواره منشأ خدمات و برکات فراوان بوده و در عرصه اقتصادی، سازندگی، نظامی و امنیتی و فناوری‌های علمی و دفاعی همیشه در سخت‌ترین شرایط حرف اول را می‌زند.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف ادامه داد: سپاه با خدمت بی‌منت در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش مهمی برعهده داشته است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای بدنام کردن قیور مردان سپاه انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته و به درستی دریافته‌اند که همه سیاست‌ها و راهبرد‌های آن برای متوقف ساختن حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است.


حجت‌الاسلام رحیمی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردمی بودن آن از جمله عوامل اصلی تحمیل این ناکامی‌ها به دشمنان مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و دشمن، همواره یک طرف نوک پیکان مسمومش به طرف سپاه و نهاد‌های انقلابی و ارزشی است.


وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: معنویت‌گرایی، توسل به قرآن و اهل بیت (ع)، ولایتمداری و بصیرت، شناخت دشمن، آمادگی بالا برای مواجهه با دشمن و حضور در عرصه‌های مختلف از خصوصیات بارز اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


حجت‌الاسلام رحیمی در پایان گفت: ولایتمداری ویژگی عمومی همه پاسداران است و این را در طول 45 سال گذشته ثابت کرده‌اند، چرا که باید برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت باشند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار