رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-02 12:58 شماره خبر : 4811 https://diyareaftab.ir/short/e8kma 0
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه معنای واقعی خدمت به مردم است گفت: اسداری شغل نیست بلکه عشق است عشق خدمت و کار و تلاش برای انقلاب و مردم است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستور حضرت امام(ره) در دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۸ تاسیس شد و بعد از گذشت ۴۵ سال خدمات ارزنده‌ای را برای انقلاب اسلامی ایران و مردم منطقه داشته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌اللّه‏ خامنه‌‏ای درباره جایگاه سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌‏فرماید: «سپاه در تاریخ شناخته شده خود ما، یک پدیده کم‌‏نظیر و شاید بی‌‏نظیر است؛ یعنی سپاه، موجودی است که ولادت و رشد و نمای آن در صحنه انقلاب، آن هم در عرصه دشوارترین آزمون‏‌های انقلاب بود».

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار «نسیم خنداب»، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه مقتدر انقلاب اسلامی گفت: یکی ازاقدامات خوب و مطلوب در نظام جمهوری اسلامی، تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل در سال 57  بود.

وی در ادامه بیان کرد: سپاه متشکل از جوانان پرشور و انقلابی است و نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند و در کنار ارتش جمهوری اسلامی  در راستای حفاظت از مرزها اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

آصفری با اشاره به اقدامات گسترده سپاه پاسداران در 45 سال گذشته در کشور و منطقه، تصریح کرد: سپاه صرفا یک سازمان نظامی نیست بلکه یک تفکر و ایده انقلابی در راستای حمایت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی است که دستاوردهای فراوانی را داشته است. 

وی سپاه معنای واقعی خدمت به مردم است اظهار کرد: پاسداری شغل نیست بلکه عشق است عشق خدمت و کار و تلاش برای انقلاب و مردم است که این موضوع را در سال های اخیر در حوادث مختلف دیده‌ایم و در هر عرصه‌ای که نیاز به همراهی و کمک باشد سپاه حضور موثر و چشمگیری دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشارکت مؤثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های سازندگی، محرومیت‌زدایی، عمرانی و خدماتی  پس از دفاع مقدس از افتخارات بزرگ و ارزشمند سپاه است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار