رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-25 17:15 شماره خبر : 4631 https://diyareaftab.ir/short/Vbr0y 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: اگر قرار است حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه داشته باشد، اولویت آن رعایت شئونات اسلامی، اجتماعی و عرفی است.

بهنام نظری، در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»، پیرامون واکنش به جیمی‌جامپ در بازی آلومینیوم اراک با استقلال تهران در ورزشگاه امام خمینی(ره) گفت: رفتار خارج از منطق یک تماشاگر خانم در این بازی موجب شرم ورزش و مردم غیرتمند شد.

وی افزود: اینکه در استادیوم چنین رفتارهای انجام شود قابل تحمل نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: چون مسئولیت کنترل تماشاگران داخل ورزشگاه‌ها به‌عهده یگان ویژه و امنیت است، باید حضور پلیس بانوان در میان تماشاگران خانم و جایگاه‌هایشان افزایش یابد.

نظری عنوان کرد: اگر قرار است حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه داشته باشد، اولویت آن رعایت شئونات اسلامی، اجتماعی و عرفی است.

وی اظهار کرد: با اتفاق‌ افتادن این واقعه مردم شهر با پیام‌های خود به اینجانب از رفتار دور از شان بازیکنان و تماشاگران ورزشگاه فوتبال گلایه‌مند شدند و خواستار رسیدگی به این حادثه هنجارشکن و عدم روی‌ دادن این واقعه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اگر برخی بانوان نتوانند رفتارهای غیراخلاقی خود را کنترل کنند ناچار به لغو ورود زنان به استادیوم فوتبال می‌شویم.

نظری تصریح کرد: در پی وقایع اخیر جیمی‌جامپ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برخورد پلیس یگان ویژه کاملا به‌جا بود و قانون از ایجادکنندگان امنیت و نظم حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: برخوردهای لازم با شخص ورزشکاری که قانون را می‌شکند صورت می‌گیرد تا دیگر شاهد همچنین وقایع تاسف‌باری نباشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار