رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 17:17 شماره خبر : 5148 https://diyareaftab.ir/short/4kRaX 0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی مطرح کرد:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: در خصوص تخت‌های بیمارستانی در استان مرکزی کمبود داریم ولی تجهیزات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ علیرضا امانی امروز در مراسم تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی که در سالن زیتون هتل آفتاب برگزار شد گفت: فارغ از بحث استادی و دانشگاهی، هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی یک حرکت جهادی در حوزه آموزش و پرورش انجام داده است.

وی بیان کرد: در بحث آموزش اساتید دانشگاه علوم پزشکی با انگیزه بالا خدمات خود را به دانشجویان ارائه می‌دهند، لذا گزارش‌ها نشانگر اقدامات مهمی در خصوص آموزش و پرورش در دانشگاه علوم پزشکی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی عنوان کرد: علیرغم همه مشکلات اساتید به صورت بسیجی و جهادی اقدامات را به بهترین شکل ممکن علمی و تربیتی دانشجویان را عهده دارند، توفیق خدمت‌رسانی به دانشجویان توسط استادان نسل انقلابی هدایت می‌شود.

امانی تصریح کرد: در بحث پروژه‌ها و طرح‌های پیشنهادی پیشرفت بسیار عالی داشته‌ایم لذا هم‌فکری در خصوص مشکلات دانشگاه و اساتید تعامل و تعادل خوبی انجام پذیرفته است.

وی اظهار کرد: در خصوص تخت‌های بیمارستانی کمبود داریم ولی تجهیزات خوبی صورت گرفته است، سعی داریم با دیدی که وزارت بهداشت نسبت به دانشگاه‌های علوم پزشکی دارد نقاط ضعف دانشگاه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی حل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: عملکرد دانشگاه علوم علوم پزشکی در بحث توانمندسازی دانشجویان و اساتید در جبهه‌های مختلف در سطح بالایی است.


امانی خاطرنشان کرد: تمامی همکارانم چه در دانشگاه علوم پزشکی، درمان، فوریت‌های پزشک و اورژانس شبانه‌روز در خدمت مردم هستند تا بتوانیم به بهترین شکل به مردم خدمات‌رسانی کنیم. 

توانمندی کادر درمان در کنترل ویروس کرونا

هادی رفیعی‌کیا گفت: دانشگاه علوم پزشکی تعامل و تعادل خوبی با پلیس در بخش‌های مختلف را دارد که باعث حل بسیاری از مشکلات است.

وی بیان کرد: در ایام کرونا دانشگاه علوم پزشکی و پلیس برای کنترول ویروس کرونا با برنامه‌ریزی‌های مشترک در سطح استان توانست توانمندی کادر درمان و پلیس را به نمایش بگذارد، دانشگاه علوم پزشکی و پلیس همیشه خدمت‌گذار مردم و جامعه بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: شهید چمران فرمودند از من سوال می‌شود تعهد بهتر است یا تخصص گفتم تعهد لذا تعهد نسبت به هر کاری باعث رشد تخصص می‌شود لذا در جمع اساتیدی که تعهد کاری نسبت به شغل استادی دارند حتما بهترین دانشجویان را تربیت و تعلیم دیده خود را تحویل جامعه خواهد داد.

رفیعی‌کیا در خصوص خدمت‌رسانی به مردم شریف استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه توسعه کمی و کیفی کادر درمان و آموزش تمهیدات خوبی انجام شده است لذا در بخش نخست باید توجه داشته باشیم با قشر شریف مردم در ارتباط هستیم و باید با بهترین شکل ممکن در خدمت به مردم ارائه خدمت کنیم.

وی اظهار کرد: شهید مطهری فرمود در انقلاب اسلامی باید یک حرکت انقلابی ایجاد شود، کمک به مظلوم، امر به معروف و نهی از منکر، لذا رژیم خبیث صهیونیستی با بمباران شدید بر سر مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نشانگر بی‌رحمی و گستاخی رژیم کودک‌کش است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در آمریکا و بسیاری از کشورها که بیداری انقلابی ایجاد شده است و حمایت چند میلیونی دانشجویان و اساتید را در بر گرفته پلیس با بی‌رحمی تمام علیه دانشجویان و اساتید برتر دانشگاه ایستادگی می‌کند دانشجویان را دستگیر و با بدترین شکل مجروح می‌کند.

رفیعی‌کیا گفت: با تمام وجود سازمان عظیم انتظامی در خدمت مردم فهیم کشور در خصوص اجر طرح نور در خدمت گذاری به مردم پای کار است لذا تمامی دستگاه‌ها باید مشارکت داشته باشند تا این طرح به خوبی اجرایی شود.

 

 در انتهای جلسه از اساتید برتر تجلیل شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار