با صدور پیامی صورت گرفت؛
تقدیر نماینده ولیفقیه و استاندار مرکزی از مردم
نماینده ولیفقیه در استان و استاندار استان مرکزی با صدور پیام مشترکی از وظیفهشناسی و حضور ارزشمند مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ نماینده ولیفقیه در استان و استاندار استان مرکزی با صدور پیام مشترکی از وظیفهشناسی و حضور ارزشمند مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.
در پیام آیتالله قربانعلی دری نجفآبادی و فرزاد مخلصالائمه، آمده است:
هشتم تیرماه بار دیگر مردم انقلابی، مؤمن و ولایت مدار استان مرکزی با حضور پُرشکوه خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر تاریخ پُرافتخار سرزمین آفتاب رقم زدند.
ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست، عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور، وظیفه منتخب مردم به عنوان ریاست جمهوری را سنگینتر میکند و دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای تقویت بنیه معیشتی مردم و توسعه همهجانبه میهن اسلامی بهکار بگیرد.
در بخش دیگری از این پیام ضمن گرامیداشت یاد شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان شامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیاتهای اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و نامزدها و حامیان آنان تشکر شده است.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!