رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-19 12:54 شماره خبر : 101 https://diyareaftab.ir/short/4LgYN 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی موتور محرک برنامه‌های فرهنگی باشد، گفت: انتظار می‌رود این نهاد مقدس با همکاری دیگر دستگاه‌های فرهنگی اقدامات ارزنده‌ای در استان انجام دهند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جامعه یکی از اولویت‌های سازمان تبلیغات باید باشد و انتظار می‌رود این نهاد مقدس با همکاری دیگر دستگاه‌های فرهنگی اقدامات ارزنده‌ای در استان انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی یک کار بزرگ فرهنگی بود افزود: باید نقاط ضعف که امسال در این مراسم باشکوه بود را رفع کرد و نقاط مثبت آن را تقویت کرد.

امام‌جمعه اراک بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام پایانی ماه صفر قرار داریم سازمان تبلیغات با برنامه‌ریزی‌های دقیق به دنبال برگزاری مناسبت مذهبی ویژه این ایام باشد تا مردم بتوانند به خوبی از این فرصت باقیمانده طلایی این ماه بهره‌مند شوند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی استان مرکزی اقدامات بسیار خوبی در حوزه بانوان، شبکه‌سازی اقشار تأثیرگذار و جوانان داشته است افزود: حضور بانوان در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بسیار اهمیت دارد و می‌تواند در بسیاری از مسائل اجتماعی به عنوان بازوی توانمند تبلیغات اسلامی باشند و در همین راستا هم باید از فضای مجازی قافل نباشیم.

امام‌جمعه اراک گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی مبلغین و روحانیون حضور در مدارس را بیشتر کنند و برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو تلاش کنند تا افراد اصلح و کارآمد برای خدمت در جامعه حضور پیدا کنند.

در این مراسم حجت‌الاسلام فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد مقدس در استان ارائه کرد.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار