رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1402-06-14 08:26 شماره خبر : 37 https://diyareaftab.ir/short/Ng53e 0
معاون وزیر بهداشت:

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از طرح‌های اولویت‌دار وزارت بهداشت است و بیمارستان اواخر آبان ماه امسال برای پذیرش بیماران تحویل موقت می‌شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ بهروز رحیمی شامگاه دوشنبه در بازدید از پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک گفت: اعتبار مورد نیاز برای بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و ماده ۳۷ تأمین شده و مشکل مالی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تجهیز این بیمارستان از طرح‌های اولویت‌دار وزارت بهداشت است و بیمارستان اواخر آبان ماه امسال برای پذیرش بیماران تحویل موقت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام بیش از یک هزار نیرو برای بخش درمان استان مرکزی پیش بینی شده که بخش بزرگی از آن برای بیمارستان ولیعصر اراک پیش‌بینی شده است.

رحیمی اظهار کرد: فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک با حضور جدی خیرین به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد رسیده است و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتباری که برای تأسیسات موتورخانه این طرح تخصیص یافته، هفته آینده در این مجموعه تزریق می‌شود.

گفتنی است مطالعات و عملیات اجرایی ساخت بیمارستان جدید ولیعصر(عج) اراک به عنوان مرکز تخصصی، درمانی و اورژانس از سال ۱۳۸۷ آغاز شد اما با وقفه طولانی در ساخت مواجه گردید تا اینکه پس آغاز به کار دولت سیزدهم با رویکرد پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام و تأمین اعتبار لازم از محل مصوبات سفر جمهور، عملیات اجرایی این طرح شتاب گرفت و هم اکنون در مراحل پایانی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار