رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-26 08:44 شماره خبر : 7982 https://diyareaftab.ir/short/4Zr2j 0
مدیرعامل توزیع نیروی برق اراک خبر داد:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اراک گفت: ۶ هزار و ۴۹۲ چراغ روشنایی معابر در شهرستان اراک طی ۶ ماه نخست سال‌جاری اصلاح و نصب شده است.

محمود محمودی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ با بیان اینکه ۸۰ هزار پایه چراغ روشنایی معابر در شهرستان اراک وجود دارد، افزود: تامین روشنایی معابر و حفظ و نگهداشت آن مهمترین دغدغه شرکت‌های توزیع برق است.

وی با اشاره به اینکه رصد و اصلاح چراغ‌های روشنایی معابر به صورت روزانه توسط اکیپ‌های عملیاتی شرکت انجام می‌شود، افزود: طی ۶ ماه سال‌جاری ۶ هزار و ۲۹۰ چراغ روشنایی معابر اصلاح شده است که از این میزان ۳ هزار و ۴۸۰ چراِغ روشنایی معابر شهری و ۲ هزار و ۸۱۰ چراغ روشنایی معابر روستایی اصلاح شده و ۲۰۲چراغ روشنایی معابر نیز نصب شده است.

محمودی بیان کرد: سرقت تجهیزات روشنایی معابر شهرستان اراک در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۳ رشد داشته است و تلاش‌های شبانه‌روزی برای بازیابی کابل‌های مسیرهای سرقت شده صورت پذیرفته است.

وی گفت: روشنایی استاندارد معابر و شریان‌های اصلی و فرعی شهرها و روستاها با توجه به اولویت‌بندی‌های در نظر گرفته شده بصورت مستمر مورد نظارت و بازبینی قرار می‌گیرد.  

مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی افزود: هر ساله تعدادی چراغ در معابر شهری و روستایی نصب می‌شود و در طرح بهارستان که در روستاها اجرا شد ۳۵ هزار دستگاه چراغ نصب، اصلاح و بهینه سازی شد.

وی گفت: از مردم شریف استان تقاضا می‌شود هرگونه خاموشی روشنایی معابر، سرقت شبکه و تجهیزات برق را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ یا شماره تماس ۱۲۱ اطلاع دهند و امیدواریم با زحماتی که نیروهای اجرایی و عملیاتی این شرکت متحمل می‌شوند و تنگناهایی که وجود دارد، بتوانیم خدمت را به نحو شایسته به مردم استان ارائه دهیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار