رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/02/13 Thursday - 2024 02 May الخميس ، 23 شوّال ، 1445
ساعت
1402-06-14 10:14 شماره خبر : 43 https://diyareaftab.ir/short/Vp9gN 0
سرپرست مدیریت حمل و نقل شهرداری اراک:

سرپرست مدیریت حمل و نقل شهرداری اراک گفت: بیش از ۶۰ درصد مسافران حمل و نقل عمومی در اراک، از برنامه هوشمند مهتا جهت پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس استفاده می‌کنند.

محمدحسین ساده‌وند در گفتگو با  «دیار آفتاب»؛ گفت: خروجی مرکز کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی حاکی از آن است که بیش از ۶۰ درصد (۳۱۱۲۳ نفر) مسافران اتوبوس تاکنون نرم‌افزار مهتا را نصب و کرایه استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی را به صورت الکترونیکی پرداخت می‌کنند.

 وی به مزیت‌های استفاده از این نرم‌افزار اشاره کرد و گفت: تهیه بلیت اتوبوس به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای، نمایش اطلاعات ایستگاه‌های اتوبوس بر روی نقشه، نمایش اطلاعات خطوط عبوری از ایستگاه‌ها، تخمین زمان ورود اتوبوس به ایستگاه انتخاب‌شده به‌منظور برنامه‌ریزی برای سوارشدن، تخمین زمان ورود اتوبوس به ایستگاه‌های پیش‌رو به‌منظور پیش‌بینی زمان سفر، نمایش تصویری مسیر و ایستگاه‌های خط انتخاب‌شده بر روی نقشه، نمایش جدول کرایه کلیه خطوط و امکان جستجو بر اساس مبدأ و مقصد خط، نام ایستگاه و کد ایستگاه است.

سرپرست مدیریت حمل و نقل شهرداری اراک خاطرنشان کرد: شهروندان اراکی می‌توانند با نصب برنامه مهتا از کافه بازار از امکانات آن برای استفاده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک بهره ببرند.

بهره‌مندی ۶۰ درصد مسافران اراکی‌ها از کارت بلیت‌الکترونیک
بهره‌مندی ۶۰ درصد مسافران اراکی‌ها از کارت بلیت‌الکترونیک
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار