رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-01 20:18 شماره خبر : 4817 https://diyareaftab.ir/short/4AqZo 0
فرمانده ناحیه بسیج ساوه:

فرمانده ناحیه بسیج ساوه گفت: بسیج دانش‌آموزی با برنامه‌های مختلفی که اجرا می‌کند، نگاه و بینش علمی، فرهنگی و رزمی دانش‌آموزان را ارتقا می‌بخشد که این امر در جامعه کنونی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ علیرضا مهدی امروز در مراسم افتتاحیه اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان ساوجی که در امام‌زاده شاهزاده حسین(ع) ساوه برگزار شد، گفت: یکی از دستاورد‌های بسیج ارتباطی است که با اقشار مختلف دارد و یکی از این اقشار بسیج دانش‌آموزی است، بسیج دانش‌آموزی با برنامه‌های مختلفی که اجرا می‌کند، نگاه و بینش علمی، فرهنگی و رزمی دانش‌آموزان را ارتقا می‌بخشد که این امر در جامعه کنونی ضروری است.

وی گفت: امروز به واسطه فضای مجازی دشمن تلاش می‌کند حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد و دید و نگاه جوانان را تغییر دهد و ما باید نسبت به این امر روشنگری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن سعی دارد به وسیله این فضا جوانان را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید کند. در حالی که با نگاهی به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته شاهد شکوفایی و پیشرفتی هستیم که در دنیا بی‌سابقه است.


مهدی گفت: یکی از این برنامه‌ها اردوی عملی آمادگی دفاعی است که این دوره در ساوه با ۴ هزار دانش‌آموز پسر و دختر از امروز به مدت ۱۰ روز آغاز شده است که هر روز پذیرای ۴۰۰ دانش‌آموز هستیم.


وی افزود: دانش‌آموزان متوسطه دوم طی یک روز کامل اردویی، در کنار آموزش کار با سلاح و مهارت تیراندازی، برنامه‌های تربیتی و فرهنگی از جمله جهاد تبیین، سواد رسانه، کافه کتاب، کافه گفتگو، کافه مطبوعات و رسانه در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار