رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-29 06:47 شماره خبر : 4695 https://diyareaftab.ir/short/4yQ5L 0
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی یک روح و جان تازه‌ای به جبهه مقاومت داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماشاالله عبدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص تنبیه متجاوزان در منطقه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق با رمز یا «رسول‌الله» با موفقیت انجام شد، سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی از موشک‌های بالستیک عماد، موشک‌های کروز و پهپادهای «شاهد ۱۳۶» استفاده کرد.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتشان فرمودند که دشمن ما این رژیم خبیث و غاصب در حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه بزرگی کرده است و به‌زودی تنبیه خواهد شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به اطاعت از مقام معظم رهبری این تنبیه را به سرعت آغاز کرد و پاسخ شدید به رژیم صهیونیستی داد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سریعاً اعلام کرد که ما ناامنی در منطقه ایجاد نمی‌کنیم و این اقدام فقط برای تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام شده است تا حد و حدود خود را در منطقه بداند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: بنابراین اگر دشمن بخواهد مقابله نظامی کند ۱۰ برابر این عملیات اتفاق خواهد افتاد، لذا سپاه پاسداران آماده هر نوع مقابله با متجاوزین به خاک، آب و آسمان جمهوری اسلامی ایران را دارد.

عبدی تصریح کرد: تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی موارد بسیار قبل توجه داشت که باعث شد تمام دنیا با ایران همراه شوند و این مانور هوایی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با متجاوز طراحی وعملیاتی شده بود را ببینند و از قدرت ایران لذت ببرند لذا این تنبیه با آگاهی کامل دشمن آغاز شد و هیچ گونه تجاوز به مردم عادی رژیم صهیونیستی نداشت.

وی اظهار کرد: این عملیات باعث شد جبهه مقاومت یک روح و جان تازه‌ای بگیرد و باعث تقویت بنیه جبهه مقاومت شد، رژیم کودک‌کش صهیونیست بداند جمهوری اسلامی ایران صبر زیادی دارد و سعی بر این دارد نا امنی در منطقه به وجود نیاید، اما با متجاوزانی که در منطقه گردن کلفتی می‌کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار