رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1402-09-13 11:13 شماره خبر : 1864 https://diyareaftab.ir/short/V5a9P 0
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مرکزی عنوان کرد:

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هشت شهید گمنام در استان مرکزی تشییع می شود.

غلامرضا کریمی، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی «دیار آفتاب»؛ گفت: همزمان با ایام فاطمیه ۲۸۰ شهید گمنام در کشور تشییع خواهند شد، از این تعداد هشت شهید گمنام از 16 آذرماه در استان مرکزی تشییع خواهند شد.

وی، افزود: تشییع شهدای گمنام از 16 آذرماه از شهرهای پرندک، زاویه و زرندیه آغاز و در روز جمعه ۱۷ آذرماه میهمان مردم شهرهای ساوه و آوه و روز شنبه ۱۸ آذرماه در دلیجان مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، ادامه داد: روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در محلات، دوشنبه ۲۰ آذرماه در شهر خمین و سه شنبه ۲۱ آذرماه در شهرهای شازند، شهباز و مهاجران مردم میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

کریمی، خاطر نشان کرد: چهارشنبه ۲۲ آذرماه شهدای گمنام میهمان مردم در کمیجان و خنداب، پنجشنبه ۲۳ آذرماه نیز مردم شهرهای فراهان و ساروق از شهدای گمنام استقبال خواهند کرد.

وی، بیان کرد: روز جمعه ۲۴ آذرماه شهرهای تفرش و آشتیان، شنبه ۲۵ آذرماه یک روز قبل از مراسم، شهدا در مرکز استان کلان‌شهر اراک با برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، اظهار کرد: مراسمی که در این روزها در شهرهای استان مرکزی برگزار خواهد شد عبارت است از استقبال و شبی با شهدا، وداع و بدرقه شهدای گمنام خواهد بود.

وی، افزود: ۱۵۹ شهید گمنام تا به امروز در استان مرکزی خاکسپاری شده‌اند که ۴۳ یادمان در مراکز و اماکن عمومی و ۲۷ یادمان در سازمان‌ها و نهادها برای شهدای گمنام ساخت شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در پایان تصریح کرد: در کنار یادمان‌های شهدا انجام برنامه‌های فرهنگی را داریم که یکی از برنامه‌های فرهنگی در سراسر کشور یادمان شهدای گمنام است که امیدواریم خادمین خوبی برای شهدای گمنام باشیم.

 

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار