رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-07 13:04 شماره خبر : 4221 https://diyareaftab.ir/short/eRLKM 0
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید استان مرکزی:

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر استان مرکزی گفت: ۸ هزار قطعه زمین امسال به متقاضیان در شهر جدید امیرکبیر تقدیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سعید میرزایی امروز در جلسه شورای مسکن استان گفت: در شهرهای جدید استان مرکزی تاکنون حدود ۹ هزار واحد  پروژه‌ تعریف شده است که در حال تهیه پروانه، نقشه و برخی پیمان‌کاران مشغول ساخت هستند.  

وی افزود: قرار بر این شده است ۸ هزار قطعه دیگر نیز امسال به متقاضیان تقدیم شود این ۸ هزار قطعه در شهر جدید امیرکبیر در چهار محله ۹، ۱۰، ۱۵ و ۱۶ واقع شده است.  

میرزایی در رابطه با پروژه ۸ هزار قطعه بیان کرد: در سال جدید اگر بتوانیم آماده‌سازی را انجام دهیم، این قطعات را تحویل متقاضیان می‌دهیم تا خود مردم بسازند و باتوجه به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است اقدامی در راستای تحقق شعار است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث جوانی جمعیت طی دو مرحله ۹۷ قطعه و ۱۶۶ قطعه به متقاضیان اهداء شده است.

میرزایی بیان کرد: در محله پنج شهر جدید امیرکبیر نیز ۹۰۰ قطعه وجود دارد که آماده‌سازی آن توسط بنیاد مسکن استان در حال انجام است که برای مراسم قرعه‌کشی آن اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه بنیاد مسکن نیز تعداد ماشین آلات خود را افزایش داده و به سرعت کارها را در انجام است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار