رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-28 16:20 شماره خبر : 4077 https://diyareaftab.ir/short/46KXo 0
مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی:

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه «ماهور» استان مرکزی گفت: ۵۸ گروه رسانه‌ای تاکنون در استان مرکزی شناسایی شده‌اند که ۳۵ گروه از آن‌ها در کلانشهر اراک وجود دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ هادی ساجدی‌فر، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این مرکز در فضایی به وسعت هزار و ۸۰۰ مترمربع ایجاد شده که ظرفیتی کم‌نظیر در جهت رشد اهالی رسانه است. برای تبلیغات محیطی کار خوبی که شکل گرفت. در سطح استان ۱۱۰ پایه بنر وجود دارد که صرفاً برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کنند.  

وی افزود: یک نقشه واحدی شکل گرفت و سامانه‌ای طراحی شد که باعث شد تمامی پایه بنرها در این سامانه بارگذاری شود تا یک نقشه واحد استان در اختیار داشته باشیم.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی بیان کرد: بخش دیگری به نام بخش اکران ماهور وجود دارد و با ظرفیت محدودی که در بحث سینمای استان وجود دارد، نمایندگی سازمان عمار و سازمان سینمایی اوج را مرکز اصحاب رسانه ماهور مستقلاً گرفت و توانستیم از طریق رابطین رسانه‌ای که در سطح شهرستان‌ها فعال کردیم بحث ارائه و اکران فیلم‌های سینمایی را به ویژه برای خانواده‌ها و کودکان با حداقل هزینه و تخفیف ۸۰ درصدی داشته باشیم.  

ساجدی فر عنوان کرد: ۱۶۰ کانال فضای مجازی وجود دارد که ۷۸ کنشگر مجازی تاکنون در استان مرکزی شناسایی و در فهرست بانک جامع ما قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: ۵۸ گروه رسانه‌ای تاکنون در استان مرکزی شناسایی شده‌اند که ۳۵ گروه از آن‌ها در کلانشهر اراک وجود دارد.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی در پایان تصریح کرد: مرکز اصحاب هنر و رسانه در چهار بخش باشگاه فکری کافه نوش‌اندیش، آموزش حرفه‌ای رسانه، عملیات رسانه و مرکز رشد رسانه‌ای زیر نظر پارک علم و فناوری ایجاد شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار