رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-01 11:14 شماره خبر : 4804 https://diyareaftab.ir/short/VmBzj 0
فرمانده سپاه روح‌الله خبر داد:

فرمانده سپاه روح‌الله استان‌مرکزی از شرکت ۲۴ هزار دانش‌آموز استان مرکزی در دوره مهارت تیراندازی بسیج با هدف آشنایی با آمادگی دفاعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار محسن کریمی، صبح امروز، در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و ستاد پشتیبانی راهیان نور استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) دارای ارزش‌های والایی بودند، موفق شدند با همراهی مردم حکومت طاغوت از بین برود و مردم در استقلال و امنیت کامل زندگی کنند.

وی افزود: باید به نسل جوان، خصوصیات و اقدامات امام راحل(ره) را نشان دهیم تا جوانان بتوانند با شناخت بیشتر انقلاب و ارزش‌های آن در مسیر شکوفایی و پیشرفت کشور قدم بردارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: شناخت ویژگی‌های امام خمینی(ره) در مدارس بین دانش‌آموزان، ادارات و دیگر نهادها می‌تواند جواب سوالی بین همگان باشد که چرا امام خمینی قیام کردند.

کریمی عنوان کرد: یکی از کارهای حضرت امام خمینی(ره) ایجاد یک جبهه مقاومت برای مقابله با ظالمان جهان، به‌ویژه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، که نتیجه آن محقق شدن وعده صادقی است که باعث درهم‌شکسته شدن هیمنه دشمنان در منطقه است.

وی اظهار کرد: استان مرکزی اولین استان در اعزام کاروان راهیان نور است، که برای شناخت، حفظ و تبیین ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس جوانان را از نقاط گوناگون استان به اردوی راهیان نور در مناطق درگیر جنگ تحمیلی اعزام می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای بهتر برگزارشدن اردوهای راهیان نور، بین شهرستان‌ها تقسیم کار صورت بگیرد.

کریمی تصریح کرد: به جهت علاقه‌مندی و بالابردن سطع آگاهی و توانمندی عقیدتی و رزم دفاعی دانش‌آموزان، از ابتدای امسال تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه، اردوهای یک‌روزه با اعزام ۲۴ هزار دانش‌آموز آغاز می‌شود، تا هم مهارت تیراندازی را فرا بگیرند و هم در کنار یادگیری احکام، پاسخ برخی از شک و شبهه‌های خود را دریافت کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار