رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-27 11:36 شماره خبر : 213 https://diyareaftab.ir/short/4A25e 0
رئیس پلیس راهور استان مرکزی خبر داد:

رئیس پلیس راهور استان مرکزی از کنترل هوشمند تخلفات رانندگی به‌وسیله ۸۰ دستگاه دوربین پایشی و نظارتی در شهرستان اراک خبر داد.

سید علی حسینی در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ گفت: با توجه به اهمیت موضوع سرعت و دقت به‌عنوان یکی از موضوعات اصلی در بحث هوشمند سازی در عملیات پلیسی، فرماندهی انتظامی با همکاری استانداری و شهرداری اقدام به نصب دوربین‌های پایشی و نظارتی در سطح معابر شهری کرده است. 

وی با اشاره به نصب ۸۰ دستگاه دوربین پایشی و نظارتی در سطح شهرستان اراک افزود: کنترل تخلفات رانندگی کاملاً به‌صورت هوشمندانه انجام خواهد شد و در روزهای آتی این دوربین‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی اظهار داشت: این دوربین‌ها در سطح معابر اصلی شهرستان اراک از جمله خیابان‌های شهید شیرودی، امام خمینی(ره)، شهید بهشتی، دانشگاه، محسنی، قائم‌مقام، شریعتی و بخشی از خیابان ۱۵ خرداد و آیت‌الله غفاری نصب و آماده بهره‌برداری می‌باشند. 

حسینی تصریح کرد: این دوربین‌ها قابلیت ثبت سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط را دارند که امیدواریم با پایش وضعیت ترافیکی شهرستان اراک شاهد کاهش تخلفات و حوادث رانندگی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار