رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/04/14 Thursday - 2024 04 July الخميس ، 28 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-11 10:26 شماره خبر : 6411 https://diyareaftab.ir/short/N2d9g 0
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: ملت شریف ایران نامزدی را انتخاب کنید که ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت را در خود می‌بیند، کسی که راه امام، رهبری و انقلاب را می‎‌داند و می‌شناسد.

حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: حضور یکپارچه مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری بسیار اهمیت دارد، به دلیل اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی که دل‌خوشی از جمهوری اسلامی ندارند به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند و منتظرند که مردم بگویند از دور اول انتخابات دلسرد شده‌اند و در دور دوم شرکت نمی‌کنند و حضورشان در انتخابات کمرنگ است.

وی در خصوص مداخله دشمنان انقلاب اسلامی و مخالفان آزادی مردم ایران در انتخابات، بیان کرد: دشمنان خارجی می‌خواهند دلسردی و نا امیدی را در جامعه ما ببینند تا با اتکا به آن، سرزنش‌های و تحریم‌های خود را پیگیری کرده و توطئه‌ها را شدیدتر کنند، لذا بر تمام مردم غیور و عزیز کشورمان لازم است تا در دور دوم انتخابات با اثرگذاری، انرژی و امیدواری بیشتر و باشکوه‌تر در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات باعث سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود و دشمنان شاد نمی‌شود عنوان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، لذا با مشارکت همه جانبه به تقویت پایه‌های اقتدار کشور کمک می‌کند.

تاج‌آباری در خصوص انتخاب اصلح مردم در میان این دو کاندیدا تصریح کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که دشمنان انقلاب اسلامی خواهان او نیستند، لذا مردم با بصیرت و بررسی نقطه‌های قوت، منتخب انقلابی را انتخاب و وارد میدان کنند تا اصلح انتخاب شود، می‌توان گفت کدام گزینه مورد بغض و نفرت دشمنان است مردم به آن کاندید رای دهند تا دشمنان انقلاب ناامید شوند.

وی اظهار کرد: ملت شریف ایران امروز نامزدی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت را در خود می‌بیند، کسی که راه امام، رهبری و انقلاب را می‎‌داند و می‌شناسد، تا دست سودجویان و فاسدان را رو کند وهمه افراد جامعه به یک اندازه در کنار هم زندگی کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار