رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-08 22:39 شماره خبر : 4255 https://diyareaftab.ir/short/V9YXO 0
امام جمعه فراهان:

امام جمعه فراهان گفت: همت همگان در تحقق شعار سال بسیار مهم است و چرخ اقتصاد کشور با جهش و رونق تولید به حرکت در می‌آید.

به گزارش«دیارآفتاب»؛ به نقل از«فراهان خبر»؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان امروز در سالن فرمانداری با حضور اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد سوری با اشاره به شعار سال گفت: برای تحقق شعار سال، افزایش تولید و افزایش بهره‌وری و تکریم ارباب‌رجوع و احترام به مردم باید اصلی‌ترین رویکرد دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در سال جدید باشد.

 وی همت همگان را در تحقق شعار سال در عمل به آن بسیار مهم برشمرد و افزود: اساس چرخیدن چرخ اقتصاد کشور با جهش و رونق تولید محقق می‌شود.

سوری با تاکید بر اینکه بی‌شک این توان در جوانان کشور برای تحقق شعار سال وجود دارد، افزود: همه ما وظیفه داریم که با هم فکری، همراهی و برنامه‌ریزی درست و دقیق به شعار سال جامه عمل پوشانده، لذا اجرای منویات مقام معظم رهبری مخصوصاً تحقق شعار سال بسیار مورد انتظار و تاکید است.  

وی اظهار کرد: در شهرستان فراهان باید جهش تولید با همت ادارات مربوطه و حمایت بانک‌ها صورت گرفته و ادارات مربوطه و بانک‌ها نباید با مانع تراشی باعث فرار سرمایه‌گذار در شهرستان شوند.

 امام جمعه فراهان گفت: نگاه سرمایه‌داری باید از بانک‌ها برداشته شده و مالیات ها توسط دولت و مجلس در مسیر رشد تولید سرازیر شود، اساسا انقلاب و مکتب ما مردمی است و باید مردم در رشد تولید و رفع مشکلات نقش داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در سالروز تأسیس ادارات و نهادها لازم است، مسئول اداره مربوطه  گزارش عملکرد به فرماندار و امام جمعه شهرستان و مردم ارائه دهند.

 

چرخ اقتصاد با تولید به حرکت در می‌آید
چرخ اقتصاد با تولید به حرکت در می‌آید
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار