رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/02/13 Thursday - 2024 02 May الخميس ، 23 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-31 14:44 شماره خبر : 4788 https://diyareaftab.ir/short/V9Yw0 0
امام جمعه فرمهین:

امام جمعه فرمهین گفت: حماسه وعده صادق تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان در کشور پرقدرت ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به تحقق وعده صادق گفت: حماسه وعده صادق تجلی هنر هماهنگی میدان و دیپلماسی بود.

وی افزود: در علم سیاست صیانت از سه‌گانه «کیان»، «حریم» و «منافع» از مهم‌ترین دستور نظام حکومتی است، هر حکومتی تلاش می‌کند از تمام تعرض دشمن حفظ شود.

سوری اظهار کرد: هماهنگی دو ظرفیت قدرت سخت در میدان و قدرت نرم در دیپلماسی کنار هم ستودنی و معجزه آفرین است.

امام جمعه فرمهین گفت: در عملیات صادق همه به صلابت ایران اذعان کردند و سبب امیدواری دوستداران نظام شد.

وی گفت: در اولین عملیات پیروزمندانه علیه رژیم غاصب و کودک‌کش تحقق هماهنگی را مشاهده کردیم.

سوری افزود: در این عملیات از توان رسانه ملی غفلت نشد و در واقع رسانه ملی در همراهی این عملیات موفق بود و پوشش سراسری این عملیات انجام شد و رسانه ملی مرجع خبری و روایت اول شناخته شد. 

امام جمعه فرمهین گفت: میدان و دیپلماسی و رسانه سه ضلع موفق این عملیات بودند و ثمرات را دیدیم.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی افزود: در این عملیات غرورآفرین گوشمالی به رژیم کودک‌کش دادیم و سیلی کمرشکن به دشمن زدیم.

سوری اظهار کرد: در این تنبیه متجاوز نظام جمهوری اسلامی کمتر از ۱۰ درصد توان خود را به اذعان کارشناسان به کار گرفتند اما دشمن تمام توان را بکار برد.

وی اظهار کرد: نباید قطب‌سازی کاذب را مطرح شود و اختلاف میدان و دیپلماسی را دامن زده شود تا در برنامه خود موفق می‌شویم.

سوری با اشاره به سالروز تاسیس سپاه گفت: این پیروزی در آستانه سالروز سپاه حاصل شد، سپاه این نیروی انقلابی خدوم و پیش‌قراول در دفاع نظام و منافع ملت همواره در خط اول بوده است.

وی افزود: سپاه یک نیروی مردمی که همواره در کنار مردم بوده و در تمام مشکلات در صحنه است و خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانند.

سوری ادامه داد: این نیروی انقلابی برای فعالیت‌های خود به انعکاس خبری هم نیاز ندارند و مردم حضور این نیروی انقلابی را در عمل نظاره‌گر هستند و همواره مردم این خدمت را قدردان هستند.

امام جمعه فرمهبن گفت: سپاه در سیل و زلزله و بزنگاه‌های نظام خدمات‌رسانی می‌کند و این قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی قتلگاه حقیقت و جوانمردی شده است، گفت: فضای مجازی نباید رها باشد و پازل دشمن را تکمیل کند و هر کسی در این فضا امنیت ما را خدشه‌دار کند.

سوری افزود: عده‌ای‌ خود‌فروخته در فضای مجازی رژیم پهلوی را تطهیر می‌کنند اما خودشان این‌ها را باور ندارد.

امام جمعه فرمهین اظهار کرد: بی‌عرضگی حاکمان در دوران گذشته کشور ما تکه‌تکه کرد اما در حال حاضر عده‌ای نمی‌توانند دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را ببینند در حالی که حتی دستاوردهای یک‌ماه نظام با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست.

وی افزود: رژیم پهلوی با این همه خیانت با نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و در حال حاضر حتی دشمن به پیشرفت و اقتدار این نظام اذعان دارد و فضلیت آن است که دشمن اعتراف کند و هما اقتدار و عزت این نظام به برکت اسلام است.

سوری با اشاره به اجرای طرح نور در مسئله حجاب و عفاف اظهار کرد: همه وظیفه داریم از این طرح حمایت کنیم نیروی انتظامی پیش‌قراول است اما باید همه کمک کنیم و در کنارش باشیم همه ما در مسئله حجاب و عفاف مسئولیت داریم.

امام جمعه فرمهین گفت: هر کسی به هر نحوی می‌تواند این نیروی خدوم را در تثبت بنیان خانواده یاری رساند.

وی افزود: برخی حجاب را به مسائل اقتصادی ارتباط می‌دهند، درسته دولت وظیفه دارد مسائل اقتصادی حل کند اما دلیل ندارد که بنیان خانواده رها شود و بی‌حجاب خلاف دین و نظام است.

سوری گفت: دشمن خانواده را نشانه رفته است چون که می‌داند از دامن پاک زنان فرزندانی غیور پرورش پیدا می‌کنند که از این مرز و بوم دفاع می‌کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار