رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-26 10:33 شماره خبر : 4623 https://diyareaftab.ir/short/N309Y 0
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات گسترده پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونسیتی هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را شکست.

علیرضا سلیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» در خصوص حملات گسترده پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونسیتی گفت: رژیم صهیونیستی با بمباران کنسولگری ایران در دمشق پذیرفت که خلاف عرف بین‌الملل در منطقه را مرتکب شده است.

وی بیان کرد: جنایاتی که رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه انجام داده است نسل‌کش به تمام معنا است، لذا ما در هیچ جنگی مشابه آن را نداریم که اینچنین با بم‌باران منازل مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اشغالی برخورد می‌شود.

نماینده مردم محلات و دلیجلان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشاتشان مبنی بر حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، حمله به خاک ایران دانست، لذا رژیم خبیث صهیونیستی در این مورد اشتباه کرد و باید تنبیه شود.

سلیمی تصریح کرد: هیتلر و چنگیز در مواجه تن به تن در جنگ‌های متعدد، این چنین خون بر زمین نریخته‌اند که اسرائیل با حمایت همدستانشان چون آمریکای جنایت‌کار و دیگر کشورهای متجاوز و بی‌ریشه علیه کودکان مظلوم و بی‌پناه در غزه قد علم کرداند و نسل کشی را ادامه می‌دهند.  

وی اظهار کرد: سازمان ملل همچون گذشته جیره‌خور آمریکای جنایت‌کار است و هیچ اقدامی علیه این نسل‌کشی در غزه انجام نمی‌دهد، اسرائیل غاصب در بمباران شدید بر سر مردمان بی‌خانمان و کودکان مظلوم غزه خلاف دیپلماتیک رفتار کرداست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات گسترده پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونسیتی، هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را شکست و پاسخی به حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت رساندن سرداران ایرانی بود.

سلیمی عنوان کرد: تمام کشورهای جهان علیه رژیم صهیونیستی جنایت‌کار به تظاهرات برخواسته‌اند و جنایات رژیم خبیث صهیونیستی را محکوم کرده‌اند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار