رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-27 11:47 شماره خبر : 4630 https://diyareaftab.ir/short/V7Bmx 0
دبیر جبهه فرهنگی استان مرکزی مطرح کرد:

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: از تمامی دستگاه‌های متولی می‌خواهیم به اتفاق بی‌شرمانه و هنجارشکن ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک ورود قاطع و برخورد قانونی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا تاج آبادی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص هنجارشکنی صورت گرفته در حاشیه دیدار تیم‌های آلومنیوم و استقلال در اراک گفت: هنجارشکنی که در ورزشگاه امام خمینی(ره) در بازی فوتبال استقلال و آلومنیوم اتفاق افتاد باعث تاسف و شرم‌آور بود.

وی ضمن محکوم کردن این اتفاق در سرزمین آفتاب، بیان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند دستگاه‌های حکومتی و دولتی و هر مسئولی باید در چهارچوب قانون مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد، لذا اولین اقدامی که جبهه فرهنگی انقلاب انجام می‌دهد درخواست می‌کند که دستگاه‌های متولی بی‌تفاوت ننشینند، مطالبه‌گر باشند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: اگر مسئولان مربوطه در استان به هنجار شکنی در ورزشگاه امام(ره) ورود نکنند حتما جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان ساکت نخواهد ماند و مطالبه‌گر خواهد بود.

تاج آبادی تصریح کرد: از تمامی دستگاه‌های متولی می‌خواهیم به این اتفاق بی‌شرمانه و هنجارشکن در استان ورود قاطع و برخورد قطعی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: برخورد جدی با بازیکنان خاطی باید در دستور کار سازمان لیگ قرار گیرد تا شاهد تکرار این هنجارشکنی‌ها در ورزش نباشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار