رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-06 00:05 شماره خبر : 4847 https://diyareaftab.ir/short/4QvkX 0
وصیت‌نامه شهید «علی‌محمد توکلی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی‌محمد توکلی» آمده است: خواهران محترمه، حجاب و عفت و پاکدامنی را سرلوحه زندگی خودتان قرار داده و همیشه فاطمه‌وار و زینب‌گونه زندگی کنید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام علی‌محمد توکلی در یکی از روزهای سرد بهمن ماه سال ۱۳۴۰ در کانون گرم خانواده‌ای مذهبی و دوستدار اهل‌بیت در دلیجان چشم به جهان گشود، با شرکت در عملیات مختلف (از جمله عملیات پیروز محرم، رمضان، خیبر، بدر، والفجر هشت و…) سعی کرد پیوند خود را با دانشگاه عشق و ایثار، دانشگاه سیدالشهداء (جبهه) حتی برای یک لحظه قطع نکرده و همیشه لبیک گوی فرمان امامش باشد.

فرمانده گروهان یگان دریایی لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) در صبح روز جمعه ۱۵ صفر سال ۱۴۰۸ مصادف با ۱۷ مهر سال ۱۳۶۶ در کربلای شلمچه یکباره میان جان و تنش جدایی انداخت و روح ملکوتی‌اش از سِجنِ دنیا رها گشته و همچون طائری خونین بال اجازه پرواز گرفت و از جمع یاران جدا شد، به امید آنکه موالیانش او را در قیامت پذیرا باشند.

بخشی از وصیت‌نامه شهید: خواهران محترمه: حجاب و عفت و پاکدامنی را سرلوحه زندگی خودتان قرار داده و همیشه فاطمه وار و زینب گونه زندگی کنید و فرزندانتان را آنچنان تربیت کنید که هر کدام از آنها مبارزی در راه خدا و ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

همیشه فاطمه‌وار و زینب‌گونه زندگی کنید

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار