رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/03/01 Tuesday - 2024 21 May الثلاثاء ، 13 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-21 16:04 شماره خبر : 5221 https://diyareaftab.ir/short/eqrZa 0
در طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳؛

در حاشیه همایش گرامیداشت روز جهانی هلال‌احمر و صلیب سرخ از استان‌های برتر طرح ملی نوروزی ۱۴۰۳، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ مراسم گرامیداشت روز جهانی هلال‌احمر و صلیب سرخ در مرکز همایش‌های نورالرضا(ع) تهران، با حضور پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان عالی رتبه جمعیت هلال احمر برگزار و از استان‌های برتر در طرح نوروزی ۱۴۰۳، تقدیر شد.

 

در این همایش، از علی امیری معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی برای کسب رتبه دوم طرح ملی نوروزی ۱۴۰۳ در حوزه امدادونجات تقدیر شد.

 

جمعیت هلال احمر استان مرکزی در طرح ملی نوروزی ۱۴۰۳ در حوزه امدادونجات به ۱۷۱۲ نفر خدمات امدادونجات توسط ۴۴۷ نیروی عملیاتی و ۹۱ تیم عملیاتی خدمات امدادونجات ارائه شد

 

استان مرکزی با ۱۳ پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای، ۳ پست موقت سیار، ۱ پایگاه واکنش سریع و ۱ پایگاه کوهستان، ۱ مرکز آنست و پایگاه امداد هوایی در این طرح مشارکت داشت و با کلیه نیروهای عملیاتی به همراه تجهیزات تخصصی مورد نیاز به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مسافران بود.

 

دوره‌های بازآموزی و توان افزایی به منظور یکسان سازی و بروزرسانی مباحث امدادی به صورت استانی برگزار و مباحث تخصصی علاوه بر تئوری به صورت عملی هم تکرار و تمرین گردید که در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ به بیش از ۲۸۰ نفر آموزش داده شد.

 

شعار امسال هفته هلال احمر «با مُشارکت شما، سربُلندیم» است.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار