رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت

به گزارش «دیار آفتاب»؛ همایش یاد یاران شهر پرندک شامگاه سه‌شنبه همزمان با هفته دفاع‌مقدس، با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و سخنرانی مشاور عالی سپاه قدس و همرزم شهید سلیمانی، احمدعلی مقدسی در حسینیه شهدای شهر پرندک برگزار شد.

احمدعلی مقدسی، با بیان اینکه استکبار جهانی با ناامید شدن از اقدامات داخلی کشور جنگ تحمیلی را به راه انداخت، اظهار داشت: در ابتدای جنگ خیلی از مسائل برای ما ناشناخته بود، بسیاری از مسئولین نظامی محلی با داشتن اندک تسلیحاتی خوشحال بودند، در حالی که پس از گذشت مدتی، بسیاری از دلسوزان نظامی ادامه جنگ را امکان پذیر نمی‌دانستند.

وی، با اشاره بر ایمان بی‌نظیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر ایشان که تمامی نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد، یادآور شد: با همراهی بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا با رژیم بعث عراق و انجام کمک‌های راهبردی و مالی ما در این هشت سال مظلومانه ولی با اقتدار جنگیدیم و پیروز شدیم.

مشاور عالی سپاه قدس، با اشاره به تغییر نقشه‌های دشمنان پس از جنگ تحمیلی، افزود: دنیای استکبار با محاصره همسایه‌های ایران به دنبال فشار بر روی کشور بود که شهید سلیمانی بزرگوار تمامی نقشه‌های آنان را در کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان بی‌اثر کرد.

1402-07-05 09:10 شماره خبر : 354 https://diyareaftab.ir/short/N3l74 0
نظرات