رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-31 12:17 شماره خبر : 285 https://diyareaftab.ir/short/4ywzV 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران از منافع، مصالح و امنیت خود و امنیت مرزهایش با قدرت دفاع می‌کند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ قربانعلی دری نجف‌آبادی، روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک، گفت: هفته دفاع مقدس را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و شهداء و مردم عزیزمان و نیروی مسلح جان بر کف را گرامی می‌داریم و خداوند را شکرگذار هستیم که بعد از ۴۴ سال، آغاز هفته دفاع مقدس را جشن می‌گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، بیان کرد: همیشه ملت ما پشتیبان نیروهای مسلح و نیروهای مسلح پشتیبان مردم هستند و با تقوایی که در نیروهای مسلح وجود دارد، از مردم عزیز دفاع می‌کنند.
دری نجف‌آبادی، ادامه داد: نیروهای مسلح ما در داخل کشور، مرزهای جغرافیایی و در آب‌های بین‌المللی از مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.
وی، با اشاره به درگیری‌ها در شمال‌ غرب کشور، گفت: همسایگان جمهوری اسلامی ایران باید در خاطر داشته باشند، دفاع از مرزهای کشور را در برابر هرگونه اقدامی در دستور کار داریم و تحرکات در مرزها را نمی‌پذیریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در پایان تصریح کرد: از همه عزیزان مثل نیروهای سپاه روح الله استان مرکزی، نیروهای فراجا و ارتش جمهوری اسلامی ایران که این مراسم را شکل دادند تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار