رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 20:54 شماره خبر : 5152 https://diyareaftab.ir/short/NBdx8 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد:

مدیرکل آموزش و پرورش استان‌ مرکزی گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ معلم از طرف مردم به عنوان معلمی که در مسیر زندگیشان تاثیرگذار بودند معرفی شد که در قاب جامعه ماندگارند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حسین مولوی عصر امروز، در نخستین جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار استان مرکزی، که با حضور جمعی از مسئولان استانی و معلمان استان، در کلان‌شهر اراک برگزار شد، گفت: مهم‌ترین جمله کلیدی که باید در جامعه مطرح باشد این است که همه‌ی ما زیر بار منت معلمان هستیم.

وی افزود: هیچ دستگاهی هم‌ردیف با دستگاه آموزش و پرورش نیست که تاثیرگذارترین سازمان فرهنگی در کشور آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: نخستین جشنواره ملی عکس صمصامی در اراک برگزار شد و ۲۴ استان در این جشنواره شرکت کردند.

مولوی عنوان کرد: جشنواره ملی عکس صمصامی با موضوع معلم، دانش‌آموز و مدرسه و با مضمون شادی و معنویت در مدرسه است که تصاویر آن در جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار استان مرکزی رونمایی شد.

وی اظهار کرد: تجلیل از معلمان ماندگار در بهمن‌ماه سال گذشته برنامه‌ریزی شد که برای اولین بار در سال جاری به‌مناسبت هفته گرامیداشت معلم برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۴ هزار ۵۰۰ معلم از طرف مردم به عنوان معلمی که در مسیر زندگیشان تاثیرگذار بودند، معرفی شد، که در قاب جامعه با الگوی صبر و ایثار، ماندگار شدند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار