رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/04/12 Tuesday - 2024 02 July الثلاثاء ، 26 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-10 05:23 شماره خبر : 5568 https://diyareaftab.ir/short/4Oaop 0
استاد دانشگاه:

استاد دانشگاه گفت: مردم باید با مشارکت بالا در دوره دوم انتخابات شرکت کنند و انتخاب صحیح مثل انتخاب شهید خدمت ابراهیم رئیسی داشته باشند تا مسائل و مشکلات جامعه را ریشه‌یابی کند.

محمد جواد یاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اهمیت حضور مردم و معیارهای فرد اصلح در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات به عنوان یک جا به جایی قدرت در جامعه است لذا دشمنان به دنبال برنامه‌ریزی بر اساس میزان مشارکت و کیفیت انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمن همیشه تصورش از جمهوری اسلامی ایران این است که مردم همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه هستند، لذا دشمن هراس دارد از سیل جمعیت مردم در بسیاری از تجمعات انقلابی مثل شور و اشتیاق به پیکر شهدای خدمت که مردم ارادت خود را به دولت و ولایت‌فقیه نشان دادند.

استاد دانشگاه عنوان کرد: باید طیف‌های انقلابی پای کار باشند تا رئیس جمهوری انتخاب کنند که سیاست‌های انقلاب را پیگیری و به سامان برساند، زیرسازی و ریل‌گذاری توسط سیدالشهدای خدمت ابراهیم رئیسی انجام شده است مردم برای انتخاب درست با یکدیگر مشورت کنند تا یک انتخاب خوبی داشته باشد.

یاری در خصوص انتخاب انقلابی مردم برای تعیین رئیس جمهور تصریح کرد: اگر رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود ریل‌گذاری و این نوع نگاه شهید جمهور ابراهیم رئیسی را به سیاست و مردم را نداشته باشد تمام این تلاش‌ها از بین خواهد رفت.

وی اظهار کرد: مجلس و دولت باید با یکدیگر هم‌کلام باشند تا از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خللی در روند پیشترفت کشور وجود نداشته باشد، لذا اگر انتخاب صحیح نباشد برای انتخاب رئیس جمهور اکثر حوزه‌ها به مشکل خواهند خورد.

استاد دانشگاه گفت: مردم باید با مشارکت بالا در انتخابات شرکت کنند و انتخاب صحیح مثل انتخاب شهید خدمت ابراهیم رئیسی داشته باشند تا مسائل و مشکلات جامعه را ریشه‌یابی کند و در حل مسائل و مشکلات شبانه‌روز به خدمت‌رسانی به مردم جامعه مشغول باشد.

یاری عنوان کرد: رئیس جمهور انتخابی باید بداند توقع مردم نسبت به رئیس جمهوری بعد از شهید جمهور ابراهیم رئیسی بیشر شده است، لذا رئیس جمهور باید در جلسات دیپلماسی و سیاسی شرکت کند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند ابراهیم رئیسی حمایت کند زیرا سیاست خارجه عرصه قدرت است، جبهه مقاومت را تقویت کند تا رژیم خبیث و کودکش صهیونیستی نابود شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار