رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-27 19:03 شماره خبر : 4057 https://diyareaftab.ir/short/N2rka 0
استاندار مرکزی خبر داد:

استاندار استان مرکزی گفت: اولین پرواز مستقیم اراک به مقصد مشهد، فردا از فرودگاه شهر اراک بر فراز آسمان این شهر برخاسته و راهی شهر مقدس مشهد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه، ظهر امروز، در جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر استان مرکزی و کمیسیون آئین‌نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی، ضمن تشکر از کمیته‌های اجرایی خدمات استان مرکزی گفت: در ایام عید نوروز ‌علاوه‌بر دید و بازدیدهای روزانه، مسافرت‌های بین شهری و استانی افزایش می‌یابد.

وی افزود: علاوه بر اجرای کارهای خدماتی برای مسافران نوروزی، مهم‌ترین موضوع، کاهش تصادفات جاده‌ای است.

استاندار استان مرکزی با توجه به این که استان مرکزی در سر مسیرهای سه‌گانه اصلی کشور است و رتبه دوم تردد جاده‌ای را دارد بیان کرد: در حوزه خدمات‌دهی دستگاه‌های مربوطه، اقدامات فراوانی انجام شده است تا رفاه حال مسافران و مردم در ایام نوروز فراهم شود.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: خدمات‌دهی مساجد و نمازخانه‌ها در اولویت باشد و سرویس‌های بهداشتی، سازمان‌یافته شوند و در دسترس عموم قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: در ایام عید، با وجود نوروزگاه‌ها و قرارگیری در ماه رمضان و همچنین شب قدر که در روز سیزدهم فروردین واقع شده است، شرایط و ضوابط آن حفظ و رعایت شود.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: همه کارکنان بخش‌های مختلف، به خصوص مراکز خدمات‌دهی و اورژانسی‌ برای نوروز آماده شرایط فوق‌الاده باشند و هر نیروی کاری اگر نتوانست در مقر خود مستقر شود حتما رئیس مربوطه برای آن نیرو جایگزین ایجاد کند‌.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: خوش‌رویی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، در حین خدمت‌رسانی حضوری و تلفنی با مردم و مسافران در ایام نوروز و دیگر روزهای کاری، اولویت در اجرای اولین گام خدمت‌رسانی باشد.

وی بیان کرد: مساجد بین‌راهی و مسجد ورودی شهر کارچان بهبود یافته و از امکانات لازم برخوردار شوند تا در ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران باشد.

استاندار استان مرکزی عنوان کرد: در ایام نوروز برای رفاه حال مسافران و پیش‌بینی حوادث احتمالی، همه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی باشند.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: رسانه‌ها و صدا و سیما اطلاع‌‌رسانی‌های لازم را به شهروندان انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی از نظر سوخت‌رسانی به ناوگان حمل و نقل با هیچ مشکلی رو‌به‌رو نیست و اولین پرواز مستقیم اراک به مقصد مشهد، فردا از فرودگاه شهر اراک بر فراز آسمان این شهر برخاسته و راهی شهر مقدس مشهد می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار