رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-29 11:57 شماره خبر : 4766 https://diyareaftab.ir/short/Nj5B5 0
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه:

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در عملیات ویژه ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.

مجتبی جمالی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرو یک شهروند در یکی از خیابان‌های ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.  

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد که متهم به دلیل اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند نموده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.  

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در اطراف ساوه شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح کمری از وی کشف شد.  

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به اتهام دو فقره تیراندازی به سمت منازل شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار