رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-09-24 15:17 شماره خبر : 2131 https://diyareaftab.ir/short/NDZpl 0
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم همه کشورهای دنیا امروزه خواستار آتش‌بس در نوار غزه هستند اما رژیم کودک‌کش صهیونیستی به جنایت‌ها، ظلم و کشتار خود علیه مردم ادامه می‌دهد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، در خطبه‌های امروز نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلای بیت‌المقدس کلانشهر اراک، گفت: شورای نگهبان با تبعیض ناروا برخورد می‌کند و این مسئله ظلم بزرگی است که به بشریت می‌شود. سازمان ملل هر قطعنامه‌ای را بر علیه اسرائیل صادر می‌کند آمریکا آن را وتو می‌کند که این نیز یک نوع تبعیض نژادی است.

وی، افزود: همه سعی ما باید برای رضایت خداوند باشد، حتی امام حسین(ع) زمانی که در گودال قتلگاه بودند، هنگام شهادت گفتند خدایا راضیم به رضای تو که مشاهده می‌کنید، همه وجود امام حسین(ع) برای رضای خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، بیان کرد: از طرح‌های جوانی و افزایش جمعیت، باید از افزایش فرزندآوری استفاده و فتنه دشمن نابود شود به دلیل اینکه مسئله جمعیت برای کشور یک مسئله ضروری و مهم است که باید به آن توجه کرد. زمانی مطرح بود که یک الی دو بچه کافی است که توطئه دشمنان کشورمان علیه ایران و اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، ادامه داد: این در حالی است که همیشه ظالمان جهان ادعای این را دارند که همه با هم برابرند اما برای خود حقی بیش از سایر مردم قائل هستند.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی، در رابطه با اینکه کل جمعیت یهودیان در دنیا ناچیز است، گفت: جمعیت یهودیان در جهان به پنج میلیون نفر نمی‌رسد و بسیاری از یهودیانی که در اسرائیل ساکن هستند از ایران به آنجا رفته‌اند حتی از دیگر کشورها نیز به سرزمین اشغالی مهاجرت کرده‌اند.

وی، افزود: مردم همه کشورهای دنیا امروزه خواستار آتش‌بس در نوار غزه هستند اما رژیم کودک‌کش صهیونیستی به جنایت‌ها، ظلم و کشتار خود علیه مردم ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، خاطر نشان کرد: مقاومت، مجاهدت و ایستادگی مردم کشور در سالیان گذشته باعث شده است که ایران اسلامی امروزه در دنیا به عنوان یک قدرت مهم محسوب شود که این راه امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) است که امروز جهانیان باید بر اصول و اساس نبوت و ولایت پایبند باشند.

آیت الله دری نجف آبادی، با توجه به حمله تروریستی در بامداد امروز به سیستان و بلوچستان و شهادت ۱۲ نفر از نیروهای فراجا و تعدادی مصدوم، در پایان تصریح کرد: باید در دفاع از مرزها کارهای جدی‌تر انجام شود و در صورت نیاز با کشورهای همسایه از جمله پاکستان مذاکره شود که یا با نیروهای تروریستی برخورد کند یا ایران برخورد جدی‌تر خواهد داشت
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار