رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-01 10:19 شماره خبر : 4629 https://diyareaftab.ir/short/4z31B 0
کارشناس مسائل سیاسی:

کارشناسی مسائل سیاسی گفت: پیام تنبیه رژیم صهیونیستی به سایر دشمنان جمهوری اسلامی ایران این است که هر کنشی، واکنشی جدی جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.

محمّد جواد یاری، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه در خصوص عملیات وعده صادق و تنبیه سخت رژیم صهیونیستی گفت: چند نکته حائز اهمیت است، در ابتدا این موضوع مطرح می‌شود که سیاست و استراتژی کلی نظام جمهوری اسلامی ایران در این است که دوران بزن و دررو گذشته است و کشور متجاوز بایستی تنبیه شود و این یک استراتژی کلی برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دومین موضوع این است که رژیم صهیونیستی ماهیت متجاوزانه دارد یعنی این گونه است که کلاً بر عملکرد یهود و صهیونیست بدین صورت است؛ به هر جایی که حمله می‌کند اگر دفاع محکمی صورت نگیرد آنها واکنش‌های بعدی خود را ادامه می‌دهند.

ترور دانشمندان هسته‌ای یکی دیگر از اقدامات رژیم صهیونیستی است

استاد دانشگاه بیان کرد: در سالیان گذشته که مشاهده می‌کنید دانشمندان هسته‌ای کشور ما را ترور کردند و درعملیات‌های خرابکارانه جیش الظلم در سیستان و بلوچستان و بمب‌گذاری در کرمان، رژیم صهیونیستی دست داشته است.

یاری خاطر نشان کرد: در جاهایی که رژیم صهیونیستی تنبیه شدند باعث شده است که در عملیات‌های بعدی خود تجدید نظر کنند یعنی اگر تنبیه، تنبیه ضعیفی بود بار دیگر رژیم صهیونیستی جریحه‌دار می‌شد. این اولین بار است که جسارت کردند که به کنسولگری ایران یعنی جزئی از خاک ایران مستقیم مورد حمله قرار دادند و فرماندهان ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران که به دعوت دولت سوریه آمده بودن را مسقیم مورد اثابت قرار دادند.

پیام تنبیه رژیم صهیونیستی برای دشمنان روشن است

حمله به کنسولگری ایران یک قمار بزرگ بود

وی عنوان کرد: اولین بار است که رژیم صهیونیستی این اشتباه و قمار بزرگ را انجام می‌دهد که یکی از ژنرال‌های این رژیم گفت: «این قمار بود که ما انجام دادیم» و لذا بایستی این رژیم جنایتکار تنبیه سختی می‌شد زیرا اگر تنبیه سختی نمی‌شد طبیعی است که آنها اقدامات بعدی خود را بار دیگر انجام می دادند.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: پیام تنبیه رژیم صهیونیستی به سایر دشمنان جمهوری اسلامی ایران این است که هر کنشی، واکنشی جدی جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت به ویژه که رژیم صهیونیستی در دوران بسیار سختی به سر می‌برد و حتی مشروعیت بین المللی خود را به طور کلی از دست داده است.  

پیام تنبیه رژیم صهیونیستی برای دشمنان روشن است

ایران در بهترین زمان ممکن پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را داد

یاری با اشاره به اینکه ایران در بهترین زمان ممکن پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را داد ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که جهانیان نیز یک حس نفرت و اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی دارند و خیلی از کشورهای جهان نیز حق دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده‌اند، حتی مواضع ایالات متحده آمریکا نیز مواضع آرامی است و می‌دانند که رژیم صهیونیستی این اشتباه بزرگ را انجام داده‌اند بنابراین شرایط از لحاظ افکار داخلی و بین المللی برای انتقام و تنبیه وجود داشت و از نظر نظامی نیز مباحث استراتژیکی هم تنبیه رژیم صهیونیستی بسیار کارآمد خواهد بود.

وی گفت: با این اقدام هوشمند ایران در اجرای عملیات وعده صادق، بسیاری از اقدامات نظامی، خرابکارانه و بمب گذاری در سال‌های آینده نیز تمام خواهد شد. 

پیام تنبیه رژیم صهیونیستی برای دشمنان روشن است
پیام تنبیه رژیم صهیونیستی برای دشمنان روشن است

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار